'Sur'da rastgele yapılaşmaya izin verilmeyecek'
'Sur'da rastgele yapılaşmaya izin verilmeyecek'
Osman Gazi Köprüsü'nün inşaatında sona gelindi
Osman Gazi Köprüsü'nün inşaatında sona gelindi
Greenox Urban Residence’ın temeli atıldı
Greenox Urban Residence’ın temeli atıldı
Kıvanç Tatlıtuğ, Los Angeles'tan ev aldı!
Kıvanç Tatlıtuğ, Los Angeles'tan ev aldı!
İstanbul'da bugün bu yollar trafiğe kapalı!
İstanbul'da bugün bu yollar trafiğe kapalı!

Emlaktasondakika

Vakıfbank 22 ilde ihale yoluyla 138 adet gayrimenkul satacak!

Vakıfbank 22 ilde ihale yoluyla 138 adet gayrimenkul satacak! Vakıfbank, Türkiye genelinde 22 ilde 138 gayrimenkulü 14 bin lira ile 1 milyon 200 bin lira arasında satacak
2012-11-12 - 15:51 12.11.2012 - 15:51 
Yazı Boyutu

 

Vakıfbank Kırklareli, Kocaeli, Kilis, Konya, Kütahya, Malatya, Manisa, Mersin, Muğla, Muş, Niğde, Ordu, Osmaniye, Sakarya, Samsun, Siirt, Sinop, Şanlıurfa, Tekirdağ, Tokat, Trabzon, Yalova ve Zonguldak'ta toplam 138 adet gayrimenkulü satışa çıkardı. Son teklif verme tarihi 30 Kasım 2012 olarak belirlenen gayrimenkullerin tahmini bedelleri 14 bin lira ile 1 milyon 200 bin lira arasında değişiyor. Ayrıntılı bilgi www.vakifbank.com.tr adresinde..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Yassıada'da imar çalışmaları sürüyor
26.05.2016 09:44
Yassıada'da geçen yıl başlatılan imar çalışmaları hızla devam ediyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000