TOKİ’den Sakarya’da hastane ihalesi

TOKİ’den Sakarya’da hastane ihalesi Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Sakarya Karasu’ya 75 yataklı hastane inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesini yaptırmak üzere ihale açtı
05.06.2010 - 20:29
Yazı Boyutu

 


Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Sakarya Karasu'ya 75 yataklı hastane inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesini yaptırmak üzere ihale açtı

Konvansiyonel kalıp sistemi ile 1 adet 75 yataklı hastane inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesi işinin ihalesi, 28 Haziran 2010 tarihinde saat 14.00'te TOKİ'de "açık ihale usulü" ile yapılacak.

Yer tesliminden itibaren 750 günlük süreyi kapsayacak olan ihaleyi sadece yerli firmalar katılabilecek.
İhalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, sadece fiyat esasına göre belirlenecek.
 
Katılımcılar şartnameyi bedel ödeyerek TOKİ'den satın alabilecekler. Şartnameye göre hazırlanacak olan teklif mektupları ise ihale günü ihale saatine kadar anahtar teslimi götürü bedel üzerinden komisyona verilecek.
Bun göre ihale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşmesi imzalanacak.
 
İşin tamamı için teklif verilecek olan ihalede katılımcılar teklif ettikleri bedelin yüzde 3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat verecekler.
        

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000