TOKİ ve DATİ Holding 1.2 milyar dolarlık Ataköy ihalesini erteledi!

TOKİ ve DATİ Holding 1.2 milyar dolarlık Ataköy ihalesini erteledi! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, İstanbul Bakırköy Zeytinlik Mahallesi’ndeki 6 adet taşınmazın da üzerinde yer aldığı 138 bin 47 metrekare arsa yüzölçümüne sahip bulunan taşınmazını satacağı ihaleyi iptal etti. İhalenin tahmini fiyatı 1.2 milyar dolardı
08.12.2012 - 15:49
Yazı Boyutu

Mülkiyeti Toplu Konut İdaresi Başkanlığı'na ait İstanbul Bakırköy Zeytinlik Mahallesi'ndeki  (6 adet taşınmazda toplam 138.047,92 m² yüzölçümlü alan) ile bu parseller üzerinde üst hakkına sahip bulunan DATİ Otelcilik A.Ş.'ne ait tüm hak ve borçların dahil olduğu ihale, ileriki bir tarihe ertelendi. 

Tahmini fiyatı 1 milyon 200 milyon olarak açıklanan ihalenin 11 Aralık 2012 tarihinde yapılması beklenirken TOKİ ve DATİ Holding ihalenin ileriki bir tarihe ertelendiğini duyurdu.
 
 
İhale iptali TOKİ'nin sayfasında şöyle duyuruldu:
 
 
Hüseyin Belibağlı/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000