Vaditepe Gölevleri ile hayallerin ötesinde bir yaşam…
Piyalepaşa İstanbul hazırlığını Eylül ayına yapıyor
İşte dünyanın en inanılmaz su kaydırakları
Suadiye'de Dekon Ametist çağı başlıyor!
İnşaat şirketlerinin net satışları 47 milyar lirayı aştı

TMSF BMC satış ihalesi

TMSF BMC satış ihalesi TMSF BMC satış ihalesi tarihi ve fiyatı belli oldu
 
Yazı Boyutu

TMSF, BMC'yi satışa çıkardı. BMC Ticari ve İktisadi Bütünlüğü'nü 985 milyon lira tahmini bedelle satışa çıkaran TMSF son teklif verme tarihi 9 Nisan 2014, ihale tarihini ise 10 Nisan 2014 olarak belirledi. İhaleye katılım için yüzde 10 tutarında 98,5 milyon lira teminat yatırılması gerekiyor.

TMSF BMC satış ihalesi ayrıntıları için tıklayın

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konut sahibi olmak kolaylaşıyor
01.07.2015 13:42
Dar gelirli vatandaşın daha kolay bir şekilde ev sahibi olabilmesi için harekete geçen hükümet, damga vergisi yükünü azaltıyor.
Alaçatı'nın ilk kanal oteli: Port Alaçatı Hotel
01.07.2015 13:29
Alaçatı yat limanının hemen bitişiğindeki Port Alaçatı Hotel "Venedik Kanal Kent Projesi" olarak bilinen Port Alaçatı'nın bir parçası aynı zamanda.
SGK, prim ödeme süresini 3 Temmuz’a uzattı
01.07.2015 12:43
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borcu olanların son ödeme günü olan 30 Haziran tarihini 3 Temmuz 2015'in gün sonuna kadar uzattığını açıkladı.
EXPO alanında iskele çöktü!
01.07.2015 12:10
Antalya’da gerçekleştirilecek olan EXPO 2016 alanında göçük meydana geldi ve 4 kişi yaralandı.
Hamdi Topçu, Sinpaş GYO yönetim kurulunda!
01.07.2015 11:01
Sinpaş GYO’nun 29 Haziran 2015 tarihinde gerçekleştirilen olağan genel kurul toplantısında, Hamdi Topçu yönetim kurulu üyeliğine seçildi.
Selimiye’nin ‘incisi’ yenileniyor
30.06.2015 17:21
Tarihi Selimiye Camisi’nin yanıbaşında bulunan tarihi Arasta Çarşısı’nın kubbe kurşunları 45 yıl sonra yenileniyor.
Gülman Group Bodrum’a iki yüzük taşı taktı
30.06.2015 16:41
Bodrum Gündoğan’da iki villa projesi birden geliştiren Gülman Group, yeni projelerin de haberini verdi.
Ayışığı Mercan Evleri’nde yaşam başladı!
30.06.2015 16:06
Ayışığı Gayrimenkul tarafından Bodrum Gümüşlük’te hayata geçirilen Ayışığı Mercan Evleri’nin inşaatı tamamlanarak yaşam başladı.
Stamford Bridge, 500 milyon sterline yenileniyor!
30.06.2015 14:13
Chelsea’nin milyarder sahibi Roman Abramovich, Stamford Bridge Stadı’nın yenileme çalışması için kesenin ağzını açtı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000