Türkiye'de ev sahibi olan gençlerin oranı artıyor
Arap yatırımcı Türkiye’ye çıkarma yapacak!
Beyoğlu'nda kentsel dönüşüm ne durumda?
Halkalı-Edirne tren hattı geliyor!
Avrupa Konutları Kale’den Çamlıca Tepesi görünüyor

Rönesans GY'den İlbank'ın Maltepe arsasına en yüksek teklif!

Rönesans GY'den İlbank'ın Maltepe arsasına en yüksek teklif! İller Bankası tarafından Maltepe Cevizli bölgesinde satışa çıkarılan arsalara Rönesans Gayrimenkul en yüksek fiyatı vererek ipi göğüsleyen taraf oldu
 
Yazı Boyutu

İller bankası tarafından Maltepe Cevizli bölgesinde satışa çıkarılan arsa ihalesinin ikinci oturumunda Rönesans Gayrimenkul en yüksek fiyatı veren taraf oldu. Verilen fiyat açıklanmazken 41 bin 752 metrekare yüzölçümündeki sahip olan arsa, ticaret ve konut alına imarına sahip. 70,50 metre uzunluğa sahip binaların inşa edilebileceği arsaya ihalede 4 firma talip olmuştu.

İkinci oturumu 24 Nisan'da yapılan arsa lokasyon olarak E5 Karayolu üzerinde, Maltepe AVM'nin yanı başında yer alıyor. İhaleyi kazanan firmanın İlbank için İstanbul Finans Merkezi'nde bina yapacağı da gelen bilgiler arasında yer alıyor.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000