Fatma Güldemet Sarı'dan Sur, Silopi, Cizre açıklaması!
Bşeiktaş Vodafone Arena'da çatı şoku yaşanıyor!
Birleşik İnşaat'tan 500 milyon dolarlık yatırım!
İstanbul'da markalı konut fiyatları yüzde 22 arttı!
Yeni İmar Kanunu çok yakında mecliste!

Rize Çayeli’nde satılık bina! 540 bin liraya!

Rize Çayeli’nde satılık bina! 540 bin liraya! Rize Çayeli Sulh Hukuk Mahkemesi, 1200 metrekarelik arsayı ve üzerindeki apartmanı 540 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Rize Çayeli Sulh Hukuk Mahkemesi, 1200 metrekarelik arsayı ve üzerindeki apartmanı 540 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Metrekare birim fiyatı 450 lira olarak belirlenen arsa konum olarak ilçe merkezinde 3.8 kilometre uzaklıkta yer alıyor.

Hopa Şosesi bölgesinde yer alan arsanın ihalesi, 20 Kasım 2012 günü saat 14.00 ile 14.10 arası Çayeli Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci ihale 26 Kasım 2012 günü aynı yer ve saatte yapılacak.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ankara'da 22 milyon liraya satılık termal otel!
13.02.2016 12:11
Mülkiyeti Kazan Belediyesi'ne ait 14 bin metrekarelik termal otel ihale usulü ile satışa çıkarılıyor.
Türkiye'de en fazla konutu Iraklılar aldı
12.02.2016 17:35
Türkiye'de geçen yıl yabancılara yapılan konut satışlarına bakıldığında ilk sırada 4 bin 228 konut ile Irak vatandaşları yer aldı.
Irak'taki ekonomik kriz emlak sektörünü etkiledi
12.02.2016 17:30
IKBY'de meydana gelen güvenlik olayları ev ekonomik kriz emlak sektörü ciddi bir şekilde etkileyerek durumu felç etti
Günsan yeni kurumsal kimliğini tanıttı
12.02.2016 11:46
Anahtar ve priz sektörünün öncü firmalarından Günsan, yeni kurumsal kimliğini ve yeni iletişim kampanyasını tanıttı.
Senegal Kent Pazarları, Afrika'da alışkanlıkları değiştirecek
12.02.2016 11:13
PAB Mimarlık, Senegal için tasarladığı “kent pazarları” ile Afrika’da yaşam alışkanlıklarını değiştirecek bir projeye imza atıyor.
Torunlar GYO'dan yüksek lisans öğrencilerine burs desteği
09.02.2016 17:16
Türkiye’nin en yenilikçi gayrimenkul yatırım ortaklığı Torunlar GYO, 10 yüksek lisans veya doktora öğrencisinin projelerine karşılıksız burs verecek.
Vadistanbul Park basın karşısına çıkıyor!
08.02.2016 17:51
Artaş İnşaat - Aydınlı Grup - İnvest İnşaat ortaklığında hayata geçirilen Vadistanbul'un son etabı Vadistanbul Park'ın tüm detayları açıklanıyor.
Ev kirasını 35 kuruş eksik yatırdı davalık oldu
08.02.2016 15:57
1.300 TL olan ev kirasından 35 kuruşu banka kesince ev sahibi ile kiracı davalık oldu.
Ergenç ve Korel çifti arkadaşlarını evlerinde ağırladı
08.02.2016 14:26
Halit Ergenç ve Bergüzar Korel çifti önceki akşam evlerinde arkadaşlarını ağırladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000