TOKİ'den emeklilere 15 bin yeni konut!
Tatarlardan 1 milyon liralık yeni şirket!
Karat 34'e yatırımcılardan yoğun ilgi
VIA GYO halka arz ediliyor!
Metal Yapı Konut 2016'ya damga vuracak!

Rize Çayeli’nde satılık bina! 540 bin liraya!

Rize Çayeli’nde satılık bina! 540 bin liraya! Rize Çayeli Sulh Hukuk Mahkemesi, 1200 metrekarelik arsayı ve üzerindeki apartmanı 540 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Rize Çayeli Sulh Hukuk Mahkemesi, 1200 metrekarelik arsayı ve üzerindeki apartmanı 540 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Metrekare birim fiyatı 450 lira olarak belirlenen arsa konum olarak ilçe merkezinde 3.8 kilometre uzaklıkta yer alıyor.

Hopa Şosesi bölgesinde yer alan arsanın ihalesi, 20 Kasım 2012 günü saat 14.00 ile 14.10 arası Çayeli Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci ihale 26 Kasım 2012 günü aynı yer ve saatte yapılacak.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Taşkent'te tramvay dönemi sona erdi
03.05.2016 15:40
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te tramvay rayları, caddelerin genişletilmesi için sökülüyor
Emlak sektöründe Central Park sevdası!
03.05.2016 11:10
Cengiz Semercioğlu bugünkü köşesinde emlak sektörünün son zamanlardaki Central Park vurgusunu konu aldı.
Tarkan ve Pınar Dilek dünyaevine girdi
03.05.2016 11:05
Geçen cuma Tarabya’daki evinin bahçesinde Pınar Dilek ile nikâh masasına oturan Tarkan, düğünü için Köln’ü seçti.
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Manisa'da hastane inşaatında göçük
02.05.2016 16:25
Manisa'nın Şehzadeler ilçesi TOKİ 3 mevkisinde devam eden Manisa Şehir Hastanesi inşaatında foseptik kazıldığı sırada göçük meydana geldi.
LEITWIND, değişimin sembolü rüzgar tribünleriyle Türkiye’de!
02.05.2016 12:40
LEITWIND, yatırımın getirisi, kalite, performans ve güvenilirlik konuları ile ön plana çıktığı rüzgar tribünleri ile Türkiye’de.
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000