Osman Yalçın’a ait köşk, icradan satılık...

Osman Yalçın’a ait köşk, icradan satılık... Üsküdar 5. İcra Müdürlüğü, merhum işadamı Faruk Yalçın’ın oğlu Osman Yalçın adına kayıtlı köşk ve çevresindeki taşınmazlar, 40 milyon 500 bin lira muhammen bedelle satışa çıkardı.
 
Yazı Boyutu

İcrafirsatlari.com sitesinden alınan bilgiye göre, Kuzguncuk'taki taşınmazda 460 metrekare gayrimenkul üzerinde 45 metrekare 2 katlı bahçeli ev, 921,56 metrekare gayrimenkul üzerinde 3 katlı bahçeli kargir köşk, 1.189,42 metrekare gayrimenkul üzerinde 60 metrekare kapalı yüzme havuzu, kış bahçesi, güzellik salonu, soyunma odaları, duş bölümleri, buhar odası, sauna, Türk hamamı, dinlenme odası, 2 katlı müştemilat, depo ve yeşil alan bulunuyor.

Taşınmazın ilk ihalesi, 21 Kasım Pazartesi günü yapılacak. İlk ihalede alıcı çıkmaması durumunda ikinci ihale, 1 Aralık Perşembe günü olacak.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sağlam Tapu, tüm Türkiye’de hizmete başladı!
02.06.2015 15:58
FU Gayrimenkul Sağlam Tapu hizmetinin Türkiye'deki tüm tapu müdürlüklerine yaygınlaştırılması çalışmalarını tamamladı.
Berlin’de emlakçılar komisyon alamayacak
02.06.2015 15:04
Almanya’da özellikle büyük şehirlerde fahiş kira artışının önüne geçmek için yetkililer uzun zamandan beri önlemler üzerinde çalışıyor.
İzmir’de şehir içi ulaşım durdu!
02.06.2015 12:54
İzmir’de geçtiğimiz günlerde şiddetli yağış sonrası büyük aksaklıklar yaşanmasının ardından şimdi de Kentkart krizi yaşandı.
Filyos'taki yatırım, 12 bin kişiye iş kapısı açacak!
02.06.2015 10:15
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesi sınırları içinde bulunan Filyos'ta yapılması planlanan Filyos Endüstri Bölgesi 12 bin kişilik istihdam sağlayacak.
Enerji projeleri için acele kamulaştırma kararı!
02.06.2015 09:55
Enerji iletim hattı projeleri için acele kamulaştırma kararları alındı. Söz konusu kararlar, Resmi Gazete'de yayımlandı.
Reza Zarrab’ın yalısında kaçak kat iddiası!
02.06.2015 09:22
Reza Zarrab’ın Ebru Gündeş’e hediye alıp neredeyse yeniden yaptırdığı Boğaz kıyısındaki yalı iddiaya göre hiç denetlenmedi...
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
1. Alaaddin Keykubat Camisi, 8 asırdır ayakta!
01.06.2015 16:33
Selçuklular döneminde Kütahya'da yaptırılan 1. Alaaddin Keykubat Camisi ve hamamı, zaman zaman restorasyon geçirse de 8 asırdır ayakta duruyor.
İstanbul Finans Merkezi'ndeki projesinin yapı ruhsatını aldı!
01.06.2015 15:27
İş GYO, İstanbul Ümraniye'de inşa edilecek olan projesinin yapı ruhsatını aldığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000