Kiptaş Maltepe Evla’da satışlar başladı!
Kiptaş Maltepe Evla’da satışlar başladı!
4 ayda 20 ülkeden 1320 yabancı, Türkiye’den ev aldı!
4 ayda 20 ülkeden 1320 yabancı, Türkiye’den ev aldı!
AKS Yapı’dan yeni proje: Emporia İstanbul
AKS Yapı’dan yeni proje: Emporia İstanbul
Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı

Emlaktasondakika

Ordu’da 18 milyon 574 bin liraya satılık 4 fındık bahçesi!

Ordu’da 18 milyon 574 bin liraya satılık 4 fındık bahçesi! Ordu 1. Sulh Hukuk Mahkemesi Satış Memurluğu, Gülyalı’da 4 fındık bahçesini 18 milyon 574 bin liraya satışa çıkardı
2012-11-02 - 13:53 02.11.2012 - 13:53 
Yazı Boyutu

Ordu merkezine 8-9 kilometre uzaklıkta yer alan fındık bahçeleri 26 bin 400 metrekare, 34 bin 260 metrekare, 25 bin 920 metrekare ve 25 bin 877 metrekare olmak üzere toplam 112 bin 457 metrekare yüzölçümüne ulaşıyor. 

Parsellerin tahmini fiyatlarını 4 milyon 224 bin lira, 5 milyon 544 bin 523 lira, 4 milyon 665 bin 600 lira ve 4 milyon 140 bin 444 lira olmak üzere toplam 18 milyon 574 bin 567 liraya ulaşıyor.

Satışlar 14 Aralık 2012 günü saat 10.00'da Ordu Adlilyesi'nde başlayacak.

Hüseyin BELİBAĞLI/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000