Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?
Yeşil binalar ev ekonomisine büyük katkı sağlıyor
Yeşil binalar ev ekonomisine büyük katkı sağlıyor
Tayland'daki mercan adalar turizme kapatılıyor
Tayland'daki mercan adalar turizme kapatılıyor
Bu şehirde evi olanın başına talih kuşu kondu!
Bu şehirde evi olanın başına talih kuşu kondu!
Kalite, konfor ve kazanç Canan Business'ta bir arada!
Kalite, konfor ve kazanç Canan Business'ta bir arada!

Emlaktasondakika

ÖİB’nin Seyit Ömer Termik Santrali özelleştirmesine Doğan Enerji’den başvuru!

ÖİB’nin Seyit Ömer Termik Santrali özelleştirmesine Doğan Enerji’den başvuru!  Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından ihale yoluyla özelleştirilecek olan Seyit Ömer Termik Santrali’ne Doğan Enerji ön yeterlilik başvurusunda bulunacak
2012-12-20 - 11:38 20.12.2012 - 11:38 
Yazı Boyutu

 

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından ihale yoluyla özelleştirilecek olan Seyit Ömer Termik Santrali'ne Doğan Enerji ön yeterlilik başvurusunda bulunacak. Bugün yapılacak başvuruyla ilgili şirketten yapılan açıklama şöyle;

Sermayesinde %99,99 oranında pay sahibi olduğumuz doğrudan bağlı ortaklığımız  Doğan Enerji Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş., Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından açılan "Seyit Ömer Termik Santrali Özelleştirilmesi İhalesi"ne  bugün "ön yeterlilik" başvurusunda bulunmuştur.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000