Nişantaşı Üniversitesi’ne işletmeci aranıyor!

Nişantaşı Üniversitesi’ne işletmeci aranıyor! Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı Nişantaşı Üniversitesi, Bayrampaşa Yerleşkesinin restaurant, cafe, berber (kuaför), oyun salonu, kırtasiye ve kantin işletmesinin giriş, 1, -2 ile -3. katlarını ihaleye çıkardı.
 
Yazı Boyutu

Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı Nişantaşı Üniversitesi, Bayrampaşa Yerleşkesinin restaurant, cafe, berber (kuaför), oyun salonu, kırtasiye ve kantin işletmesinin giriş, 1, -2 ile -3. katlarını ihaleye çıkardı.
Abdi İpekçi Cad. No: 89 Bayrampaşa İstanbul adresindeki üniversite binasında yer alan gayrimenkulleri için işletmeci arayan Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı, ihaleyi 30 Nisan 2012 tarihinde saat 17.00'de yapacak. İhalenin adresi ise Pangaltı Ergenekon Caddesi No: 45 Şişli / İstanbul olarak gösterildi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yozgat’ta alt gelir grubu için bu konutlar kaçmaz!
26.05.2015 16:55
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Yozgat’ta toplam 27 konut için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Dumankaya'dan kazandıran projeler!
26.05.2015 11:45
Dumankaya İnşaat, Dumankaya Dünyası farkıyla oturumculara eşsiz bir konfor imkânı sunarken yatırımcılar için de kazandıran projeler hayata geçiriyor.
Sultanbeyli’de tapu devir heyecanı!
26.05.2015 11:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli'nin tapu sorununun çözümü konusunda önemli bir adım atıldığını söyledi.
Avrupa Konutları Kale dükkan fiyatları
26.05.2015 10:40
Satışların tüm hızıyla devam ettiği projede fiyatlar 2 milyon 519 bin liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000