Nişantaşı Üniversitesi’ne işletmeci aranıyor!

Nişantaşı Üniversitesi’ne işletmeci aranıyor! Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı Nişantaşı Üniversitesi, Bayrampaşa Yerleşkesinin restaurant, cafe, berber (kuaför), oyun salonu, kırtasiye ve kantin işletmesinin giriş, 1, -2 ile -3. katlarını ihaleye çıkardı.
23.04.2012 - 16:38
Yazı Boyutu

Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı Nişantaşı Üniversitesi, Bayrampaşa Yerleşkesinin restaurant, cafe, berber (kuaför), oyun salonu, kırtasiye ve kantin işletmesinin giriş, 1, -2 ile -3. katlarını ihaleye çıkardı.
Abdi İpekçi Cad. No: 89 Bayrampaşa İstanbul adresindeki üniversite binasında yer alan gayrimenkulleri için işletmeci arayan Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı, ihaleyi 30 Nisan 2012 tarihinde saat 17.00'de yapacak. İhalenin adresi ise Pangaltı Ergenekon Caddesi No: 45 Şişli / İstanbul olarak gösterildi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000