Muğla Göcek'te 24 dükkan satılıyor! 196 bin liraya!

Muğla Göcek'te 24 dükkan satılıyor! 196 bin liraya! Muğla İl Özel İdaresi İl Encümeni, Fethiye Göcek İskele mevkiinde bulunan ve mülkiyeti kendisine ait olan 24 işyerini ayrı ayrı satmak üzere harekete geçti. İşyerlerinin toplam kullanım alanı 743 metrekareye ulaşıyor
 
Yazı Boyutu

Muğla İl Özel İdaresi'nin Fethiye Göcek'te satışa çıkardığı 24 işyerini toplam kullanım alanı 743 metrekareye ulaşıyor. Tahmini fiyatları 153 bin 541 lira ile 196 bin 532 lira arasında değişen dükkanların geçici teminatları da 4 bin 606 lira ile 5 bin 895 lira aralığında seyrediyor. İhale 25 Temmuz 2013 Perşembe günü Saat: 14.15'te başlayıp 5'er dakika arayla 24 (yirmidört) işyerinin satışı şeklinde gerçekleştirilecek.

Detaylı bilgi için tıklayın

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000