Yunan adalarını Türkler kalkındıracak
Bergüzar Korel, Cihangir'de kahve dükkanı açtı
En güzel bahçe ödülü verilen yerden yol geçirecekler
Evinizin tam ortasından bir ağaç geçse...
Otel projesi iptal edildi!

Muğla Göcek'te 24 dükkan satılıyor! 196 bin liraya!

Muğla Göcek'te 24 dükkan satılıyor! 196 bin liraya! Muğla İl Özel İdaresi İl Encümeni, Fethiye Göcek İskele mevkiinde bulunan ve mülkiyeti kendisine ait olan 24 işyerini ayrı ayrı satmak üzere harekete geçti. İşyerlerinin toplam kullanım alanı 743 metrekareye ulaşıyor
 
Yazı Boyutu

Muğla İl Özel İdaresi'nin Fethiye Göcek'te satışa çıkardığı 24 işyerini toplam kullanım alanı 743 metrekareye ulaşıyor. Tahmini fiyatları 153 bin 541 lira ile 196 bin 532 lira arasında değişen dükkanların geçici teminatları da 4 bin 606 lira ile 5 bin 895 lira aralığında seyrediyor. İhale 25 Temmuz 2013 Perşembe günü Saat: 14.15'te başlayıp 5'er dakika arayla 24 (yirmidört) işyerinin satışı şeklinde gerçekleştirilecek.

Detaylı bilgi için tıklayın

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Fahriye Evcen'in evinde tarih köşesi!
07.07.2015 14:41
Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümü mezunu olan Fahriye Evcen, evinin tarih köşesini Instagram’dan paylaştı.
Bu otel iç tasarımıyla ilgi çekiyor!
07.07.2015 14:18
Hollanda'nın başkenti Amsterdam'ın batı semtinde bulunan "Hotel Not Hotel", isminin yanı sıra iç dizaynının farklılığıyla ilgi çekiyor.
Evsizlik vekillerin cebini yakıyor
07.07.2015 14:02
Hükümet kurma çalışmalarının uzaması ve erken seçim ihtimalinin gündemden düşmemesi de Ankara dışından evini taşımaya hazırlanan vekilleri zorda bırak
İnşaat sektörü “nitelikli yeşilin” önünü açıyor
07.07.2015 13:53
Ankara’da belediyeler kentlerin yeşil görünüm kazanması için çalışmalarda bulunurken, inşaat sektörü de “yeşile yatırım” konusuna dikkat çekiyor.
Düzce’de 3.8 büyüklüğünde deprem
07.07.2015 09:19
Düzce’de bu sabah 08.08 sıralarında deprem meydana geldi.
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000