Milli Emlak, Kastamonu'da 17 gayrimenkul satıyor! 425 bin 120 TL'ye!

Milli Emlak, Kastamonu'da 17 gayrimenkul satıyor! 425 bin 120 TL'ye! Milli Emlak Genel Müdürlüğü, Kastamonu Merkez'de bulunan 17 adet ham toprak, arsa, çalılık ve tarlayı ihale ile satacak
18.02.2013 - 16:09
Yazı Boyutu

 

Milli Emlak Genel Müdürlüğü, Kastamonu ili, Merkez ilçesi, Konukça Köyü, Bulacık Köyü, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi, Köseoğlu Köyü, Sahip Köyü, Hisarardı Mahallesi, Subaşı Köyü, Candaroğulları Mahallesi, Gelinören Köyü ve Keremli Köyü'nde bulunan 17 adet taşınmazı ihale ile satacak.
 
Taşınmazların cinsi ham toprak, arsa, çalılık ve tarla olarak açıklandı. Taşınmazların ihalesi 06.03.2013 tarihinde saat 09.00 ila 16.00'da yapılacak. Taşınmazların muhammen bedelleri 1800 TL ile 79 bin 600 TL arasında değişiyor. Toplam muhammen bedel ise 425 bin 120 TL olarak belirlendi.
 
Ayrıntılı bilgi için; http://www.milliemlak.gov.tr
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000