Milli Emlak, Kastamonu'da 17 gayrimenkul satıyor! 425 bin 120 TL'ye!

Milli Emlak, Kastamonu'da 17 gayrimenkul satıyor! 425 bin 120 TL'ye! Milli Emlak Genel Müdürlüğü, Kastamonu Merkez'de bulunan 17 adet ham toprak, arsa, çalılık ve tarlayı ihale ile satacak
 
Yazı Boyutu

 

Milli Emlak Genel Müdürlüğü, Kastamonu ili, Merkez ilçesi, Konukça Köyü, Bulacık Köyü, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi, Köseoğlu Köyü, Sahip Köyü, Hisarardı Mahallesi, Subaşı Köyü, Candaroğulları Mahallesi, Gelinören Köyü ve Keremli Köyü'nde bulunan 17 adet taşınmazı ihale ile satacak.
 
Taşınmazların cinsi ham toprak, arsa, çalılık ve tarla olarak açıklandı. Taşınmazların ihalesi 06.03.2013 tarihinde saat 09.00 ila 16.00'da yapılacak. Taşınmazların muhammen bedelleri 1800 TL ile 79 bin 600 TL arasında değişiyor. Toplam muhammen bedel ise 425 bin 120 TL olarak belirlendi.
 
Ayrıntılı bilgi için; http://www.milliemlak.gov.tr
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dünyanın en uzun kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000