Milli Emlak Kahramanmaraş’ta 5 milyon 160 bin 300 liraya arsa satıyor!

Milli Emlak Kahramanmaraş’ta 5 milyon 160 bin 300 liraya arsa satıyor! Kahramanmaraş Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Merkez ilçesi Pınarbaşı köyü sınırlarında kalan arsayı satışa çıkardı
14.06.2013 - 08:37
Yazı Boyutu

Kahramanmaraş Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Merkez ilçesi Pınarbaşı köyü sınırlarında kalan arsayı satışa çıkardı. 2 bin 393 metrekarelik büyüklüğe sahip arsanın tahmini bedeli 5 milyon 160 bin 300 lira, geçici teminat bedeli ise 1 milyon 548 bin 90 lira olarak belirlendi. İhale 27 Haziran 2013 günü saat 11.00'de gerçekleştirilecek. İhalenin ayrıntıları şöyle;

TAŞINMAZMAL SATILACAKTIR

Kahramanmaraş Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden:

Kahramanmaraş İli Merkez İlçe Pınarbaşı Köyünde bulunan mülkiyeti Hazine'ye ait 2790 ada 2 parsel numaralı ve 2.393,46 m2 yüzölçümlü taşınmaz 5.160.300,00 TL tahmini bedelle  (Geçici teminatı 1.548.090,00 TL)  27/06/2013 Perşembe günü saat 11:00'de 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45.nci maddesine göre Açık Teklif Usulü ile Milli Emlak Müdürlüğünde satışa çıkarılacaktır. Ayrıntılı bilgi www.milliemlak.gov.tr  ve www.kahramanmarasdefterdarligi.gov.tr  internet adreslerinden öğrenilebilir.

Tel :0344 2254777/136

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000