Mersin Silifke’de icradan satılık pansiyon!

Mersin Silifke’de icradan satılık pansiyon! Mersin Silifke İcra Dairesi, 402 metrekarelik yüzölçümüne sahip pansiyon ve lokantayı toplamda 380 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Mersin Silifke İcra Dairesi, 402 metrekarelik yüzölçümüne sahip pansiyon ve lokantayı toplamda 380 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. KDV oranı yüzde 18 olarak belirlenen taşınmazın yaşı 10 olarak belirtiliyor. İhale; 11 Nisan 2013 günü saat 14.00 ile 14.10 arası Silifke İcra Müdürlüğü'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumu8nda diğer satış 6 Mayıs 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Emlak Konut Ispartakule Evleri'nin yapı ruhsatı alındı!
03.06.2015 17:05
Emlak Konut GYO, projelerinden Emlak Konut Ispartakule Evleri'nin yapı ruhsatının alındığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıkladı.
Isı yalıtımı ile yaz-kış tasarruf edin!
03.06.2015 15:16
Binalarda kışın ısınma masraflarını azaltan ısı yalıtım, yazın da klima kullandığımızdan binayı sıcaktan koruyarak enerji tüketimini azaltıyor.
Başbakan Davutoğlu, Başakşehir projelerini anlattı!
03.06.2015 14:29
Başbakan Davutoğlu seçim konuşmasında İstanbul’un diğer ilçelerinde ne varsa Başakşehir’de de bu imkânların olacağını söyledi.
Sinpaş Liva, doğayla iç içe keyifli bir yaşam sunuyor!
03.06.2015 13:43
Sinpaş Yapı’nın, İstanbul Anadolu yakasında yeşil ve mavi ile iç içe bir yaşam sunan Liva projesinde keyif dolu bir yaşam başladı.
Ford Otosan'da üretim yeniden başladı!
03.06.2015 12:06
Ford Otosan'ın Eskişehir İnönü fabrikasında üretime yeniden başlandığı açıklandı.
Otomobil pazarında yüzde 53'lük büyüme!
03.06.2015 10:56
Türkiye, otomobil ve hafif ticari araç pazarı 2015 yılı beş aylık dönemde yüzde 53 büyüdü.
Helin Avşar, Bebek'te showroom arıyor!
03.06.2015 09:22
Helin Avşar, önceki gün Bebek’te objektife takıldı.
Ev dekorasyonunda kullanılan bu renkler ilham verecek!
02.06.2015 16:56
Hepimiz sevdiğimiz renkleri sürekli kullanmak ve hayatımızın her anında görmek isteriz.Ancak bazı renkler var ki gün içinde bizim ruh halimizi etkiler
Tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor!
02.06.2015 16:39
Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA), Cezayir'in bağımsızlık sembollerinden biri olan tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000