Kuzey Ankara kent girişine villa geliyor

Kuzey Ankara kent girişine villa geliyor Toplu Konut İdaresi Başkanlığı'nın (TOKİ), Kuzey Ankara Kent Girişi'ne yapacağı villa tarzı 341 konutun ihalesi tamamlandı.
01.07.2010 - 09:27
Yazı Boyutu


 

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı'nın (TOKİ), Kuzey Ankara Kent Girişi'ne yapacağı villa tarzı 341 konutun ihalesi tamamlandı.
 
TOKİ'den yapılan açıklamaya göre, İdarenin Bilkent'teki merkez binasında gerçekleştirilen ihaleye katılan firmaların teklif zarfları katılımcıların huzurunda açıldı.
 
Kuzey Ankara Kent Girişi (protokol yolu) çevre düzenlemesi ve altyapı ihalesine katılan 5 firmadan en düşük teklifi 42 milyon 511 bin 401 lirayla Gestaş İnşaat-Ankara Beton iş ortaklığı verdi. İkinci en düşük teklif ise 45 milyon 501 bin 873 lirayla Kuzu Toplu Konuttan geldi.
İhale Komisyonu Başkanı Muhsin Soylu, tekliflerin okunmasının ardından değerlendirme yapılması amacıyla oturumu kapattı.
 
TÜRK MİMARİSİ ANKARA'DA YAŞAYACAK
Konut Tasarım Yarışması düzenleyerek, İstanbul-Kayabaşı Konutları'nı mimarların önerileri doğrultusunda şekillendiren TOKİ, Kuzey Ankara Kent Girişi'ne yapacağı 341 villa tarzı konutta da Türk mimarisinin estetiğiyle günümüz konforunu bir araya getirecek. Selçuklu ve Osmanlı mimarisi izlerini taşıyan yeni evler 2, 3 ve 4 katlı, bahçeli tarzda yapılacak.
TOKİ tarafından Türkiye genelinde yapılacak konutlarda da bölgenin yöresel ve iklimsel özellikleri, ormanlık-kurak olması, ailelerin kalabalık-az çocuklu olup olmadıkları gibi ölçüler belirleyici olacak.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000