Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Nisan 2016'da 106 bin 348 ev satıldı!
Nisan 2016'da 106 bin 348 ev satıldı!
26 Mayıs'ta birçok inşaat çalışanı işsiz kalabilir!
26 Mayıs'ta birçok inşaat çalışanı işsiz kalabilir!
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı

Emlaktasondakika

Kütahya’da icradan satılık arsa! 755 bin 840 liraya!

Kütahya’da icradan satılık arsa! 755 bin 840 liraya! Kütahya 1. İcra Dairesi, 6 bin 140 metrekare alanlı arsayı icradan satışa çıkardı
2013-03-20 - 09:50 20.03.2013 - 09:50 
Yazı Boyutu

 

Kütahya 1. İcra Dairesi, 6 bin 140 metrekare alanlı arsayı icradan satışa çıkardı. Tahmini bedeli 755 bin 840 lira olan arsanın KDV oranı yüzde 18 olarak belirlendi. Kısmen yol kısmen de tuğla fabrikası sınırlarında kalan arsanın ihalesi 2 Mayıs 2013 günü saat 10.00 ile 10.10 arası Kütahya Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda diğer satış 30 Mayıs 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000