Kütahya’da icradan satılık arsa! 755 bin 840 liraya!

Kütahya’da icradan satılık arsa! 755 bin 840 liraya! Kütahya 1. İcra Dairesi, 6 bin 140 metrekare alanlı arsayı icradan satışa çıkardı
20.03.2013 - 09:50
Yazı Boyutu

 

Kütahya 1. İcra Dairesi, 6 bin 140 metrekare alanlı arsayı icradan satışa çıkardı. Tahmini bedeli 755 bin 840 lira olan arsanın KDV oranı yüzde 18 olarak belirlendi. Kısmen yol kısmen de tuğla fabrikası sınırlarında kalan arsanın ihalesi 2 Mayıs 2013 günü saat 10.00 ile 10.10 arası Kütahya Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda diğer satış 30 Mayıs 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000