Vodafone Arena'da İskele Çöktü
Maltepe Kaleyurt Sitesi’nin tamamı icradan satışta!
TOKİ’den ucuz ev ve dükkan arayanlara büyük fırsat!
Greenist’in serinleten yaz fırsatları devam ediyor!
Yooİstanbul'a yatırım yapanlar kazanıyor

Kumkapı’da satılık dükkan ve ev! 500 bin liraya!

Kumkapı’da satılık dükkan ve ev! 500 bin liraya! İstanbul 10. İcra Dairesi Fatih Kumkapı Bayramçavuş Mahallesi’nde 63 metrekarelik dükkanı da olan evi 500 bin liraya satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

İstanbul 10. İcra Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamalara göre Kumkapı'da icradan satışa çıkarılan ev, iki parselde 90 metrekarelik bir arsaya oturuyor.  İDO'ya ve eğlence merkezlerine yakınlığı ile dikkat çeken gayrimenkulün satışı 11 Haziran 2013 tarihinde saat 1030'da İstanbul 10. İcra Müdürlüğü Kalemi'nde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Kıbrıs'ın en yeni öğrenci yurdu kapılarını açtı!
27.07.2015 16:43
Dormitory Premium Park Kız Öğrenci Yurdu açıldı.
İnşaat sektörü güven endeksi Temmuz'da azaldı!
27.07.2015 16:38
Sektörel güven, hizmetler ve perakende ticarette yükselirken, yaz mevsiminin ortasına gelinmesine karşılık inşaat sektöründe düştü.
Şişman ve Mutlu'nun heykelleri Ortaköy'de!
27.07.2015 15:30
Ortaköy meydanında 29 Temmuz tarihine kadar sergilenecek olan "Şişman ve Mutlu" heykelleri, büyük ilgi görüyor.
Elazığ Gazi Caddesi'nde kentsel dönüşüm!
27.07.2015 15:17
Elazığ Belediyesi kent estetiğine katkı sağlamak amacıyla Gazi Caddesi'ndeki binaların cepheleri için ödüllü mimari proje yarışması düzenliyor.
Ada İnncek Konutları ne zaman teslim edilecek?
27.07.2015 11:45
Adafen Yapı imzasıyla Ankara'da inşa edilen Ada İnncek Konutları'nın teslimleri merak konusu...
Otel yatırımları düşüşe geçti!
27.07.2015 10:49
Türkiye bu yıl turizmde sancılı bir dönem yaşarken, otel yatırımları için teşvik başvuruları düşüşe geçti.
Adana'da hırsızlıkla suçlanan inşaat bekçisi intihar etti
27.07.2015 10:37
Adana’da, bekçilik yaptığı inşaatta meydana gelen hırsızlıktan sorumlu tutulan bir kişi, arkadaşına not bırakarak Seyhan nehrine atlayıp intihar etti.
Inna, Kapalıçarşı'da klip çekti
27.07.2015 09:28
Romanyalı şarkıcı Inna, “Party Never Ends”in ardından “Bop Bop” şarkısına da İstanbul’da klip çekti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000