Celal Yüksekdağ, canlı yayın konuğumuz oldu
DKY İnşaat'tan Cadde'ye 3 yeni proje!
Beyoncé, 30 bin TL'ye lüks malikane kiraladı
Bakırköy 46, Central Park olarak küllerinden doğdu!
Ankara’da bu bölgeye yatırım yapan kazanacak

Kumkapı’da satılık dükkan ve ev! 500 bin liraya!

Kumkapı’da satılık dükkan ve ev! 500 bin liraya! İstanbul 10. İcra Dairesi Fatih Kumkapı Bayramçavuş Mahallesi’nde 63 metrekarelik dükkanı da olan evi 500 bin liraya satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

İstanbul 10. İcra Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamalara göre Kumkapı'da icradan satışa çıkarılan ev, iki parselde 90 metrekarelik bir arsaya oturuyor.  İDO'ya ve eğlence merkezlerine yakınlığı ile dikkat çeken gayrimenkulün satışı 11 Haziran 2013 tarihinde saat 1030'da İstanbul 10. İcra Müdürlüğü Kalemi'nde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Torunlar GYO'dan yüksek lisans öğrencilerine burs desteği
09.02.2016 17:16
Türkiye’nin en yenilikçi gayrimenkul yatırım ortaklığı Torunlar GYO, 10 yüksek lisans veya doktora öğrencisinin projelerine karşılıksız burs verecek.
Vadistanbul Park basın karşısına çıkıyor!
08.02.2016 17:51
Artaş İnşaat - Aydınlı Grup - İnvest İnşaat ortaklığında hayata geçirilen Vadistanbul'un son etabı Vadistanbul Park'ın tüm detayları açıklanıyor.
Ev kirasını 35 kuruş eksik yatırdı davalık oldu
08.02.2016 15:57
1.300 TL olan ev kirasından 35 kuruşu banka kesince ev sahibi ile kiracı davalık oldu.
Ergenç ve Korel çifti arkadaşlarını evlerinde ağırladı
08.02.2016 14:26
Halit Ergenç ve Bergüzar Korel çifti önceki akşam evlerinde arkadaşlarını ağırladı.
Turyap, girişimci adayları ile buluşuyor
08.02.2016 11:02
Türkiye’de ilk kez 1985 yılında franchise sistemini başlatan TURYAP, gayrimenkul alanında girişimci olmak isteyen adaylarla bir araya geliyor.
Mahmut Efendi Külliyesi'nde kaçak binalar yıkılıyor
08.02.2016 11:19
Beykoz'da, bir derneğe ait kaçak olduğu belirtilen yapıların yıkılması için çalışma başlatıldı.
Tekirdağ'da arsa dolandırılıcığı iddiası!
07.02.2016 20:12
Tekirdağ'da bir televizyon kanalındaki reklam ile satılmak istenen arsaların kendi tarlaları olduğunu öne süren 30 kişi savcılığa başvurdu.
Riva Deresi taştı, evleri su bastı!
07.02.2016 14:35
Riva Deresi taştı; tekneler sele kapıldı, bazı ev ve işyerlerini su bastı.
Çaycuma Belediyesi, kat karşılığı inşaat yaptıracak
07.02.2016 14:10
Çaycuma Belediye Başkanlığı, 6 milyon 820 bin TL tahmini bedelle kat karşılığı inşaat yaptıracak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000