'Ayakkabı Dünyası’ndan inşaata!
Araplar gözünü 3. Havalimanı'na dikti!
Türk gayrimenkul sektöründe Arap rüzgarı!
Sinpaş, Ankara'ya Ege konseptini taşıyor
Hekim Yapı prefabriğin tarihini yeniden yazıyor

Kat karşılığı daire!

Kat karşılığı daire! Kat karşılığı inşaat yaptırmak üzere açılan ihale 3 Ağustos'ta yapılacak
 
Yazı Boyutu

Metropol İmar A.Ş. Genel Müdürlüğü Mamak ilçesi, Derbent Mahallesi Yeni Mamak Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Proje Alanı Kuzey Etabı birinci kısım içi ile Çankaya İlçesi Karakusunlar Mahallesi'nde kat karşılığı inşaat yaptırmak üzere ihale açtı.
Buna göre Yeni Mamak Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Proje Alanı Kuzey Etabı birinci kısım içerisinde bulunan imarın 51178/1,51179/1 parsellerinde 12 bin 797 metrekare arsa üzerine ve Çankaya ilçesi Karakusunlar Mahallesi'nde imarın 27463/10 parsellerinde 7 bin 825,15 metrekare arsa üzerine kapalı teklif usulü kat karşılığı inşaatlar yaptırılacak. İşin tahmini keşif bedeli toplam 31 milyon 385 bin 25 lira olarak belirlendi. İhale, 3 Ağustos'ta saat 10.00'da gerçekleştirilecek. Katılımcılardan alınacak geçici teminatı bedeli 941 bin 550,75 lira olarak belirlenen ihaleye ait şartname bedeli karşılığı aynı yerden temin edilebilecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000