Kat karşılığı daire!

Kat karşılığı daire! Kat karşılığı inşaat yaptırmak üzere açılan ihale 3 Ağustos'ta yapılacak
 
Yazı Boyutu

Metropol İmar A.Ş. Genel Müdürlüğü Mamak ilçesi, Derbent Mahallesi Yeni Mamak Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Proje Alanı Kuzey Etabı birinci kısım içi ile Çankaya İlçesi Karakusunlar Mahallesi'nde kat karşılığı inşaat yaptırmak üzere ihale açtı.
Buna göre Yeni Mamak Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Proje Alanı Kuzey Etabı birinci kısım içerisinde bulunan imarın 51178/1,51179/1 parsellerinde 12 bin 797 metrekare arsa üzerine ve Çankaya ilçesi Karakusunlar Mahallesi'nde imarın 27463/10 parsellerinde 7 bin 825,15 metrekare arsa üzerine kapalı teklif usulü kat karşılığı inşaatlar yaptırılacak. İşin tahmini keşif bedeli toplam 31 milyon 385 bin 25 lira olarak belirlendi. İhale, 3 Ağustos'ta saat 10.00'da gerçekleştirilecek. Katılımcılardan alınacak geçici teminatı bedeli 941 bin 550,75 lira olarak belirlenen ihaleye ait şartname bedeli karşılığı aynı yerden temin edilebilecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yozgat’ta alt gelir grubu için bu konutlar kaçmaz!
26.05.2015 16:55
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Yozgat’ta toplam 27 konut için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000