Kahramanmaraş Elbistan’da 1 milyon liraya satılık tarla!

Kahramanmaraş Elbistan’da 1 milyon liraya satılık tarla! Elbistan Satış Memurluğu, Kümbet Mahallesi sınırları içerisinde yer alan 5 bin 843 metrekarelik tarlayı satışa çıkardı.
 
Yazı Boyutu

Elbistan Satış Memurluğu, Kümbet Mahallesi sınırları içerisinde yer alan 5 bin 843 metrekarelik tarlayı 1 milyon 22 bin liralık tahmini bedelle satışa çıkardı. 2 bin 869 metrekarelik kısmı park ve yola ayrılan arsanın birinci ihalesi 10 Eylül 2012 günü saat 14.30 ile 15.00 saatleri arasında Hukuk Mahkemeleri Yazı İşleri Müdürlüğü'nde yapılacak. İlk satış süreci içerisinde alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 20 Eylül 2012 tarihinde aynı yer ve satte yapılacak.

Detaylı bilgi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
TDUB Eğitim Akademisi açılıyor!
21.05.2015 16:30
Türkiye Değerleme Uzmanları Birliği Eğitim Akademisi başlıyor.
Tuğba Altıntop “Ben kazandım ama…”
21.05.2015 14:46
Eski eşi Rafet El Roman ile ortak şirketleriyle ilgili açtığı davayı kazanan Tuğba Altıntop konuyla ilgili açıklama yaptı.
Eagle Residence’ta fiyatlar ne kadar?
21.05.2015 14:44
Selimoğlu Group imzasıyla Kartal’da inşa edilen Residence Eagle projesinde fiyatlar 258 bin 824 liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000