İstanbul 216’nın 2’nci etabı 36 ay sıfır faizle satışta!
Tarlabaşı360 mimarisi ile Körfez yatırımcısını etkiledi
Çamlıca Camisi'nin öyle bir güzelliği var ki...
Gayrimenkul firmaları çareyi kampanyada buluyor!
Florya-Yeşilköy hattında akıllı bisiklet dönemi

İzmir Bayındır Orman İşletme Müdürlüğü arsa karşılığı inşaat yaptıracak! 2.3 milyon TL'ye!

İzmir Bayındır Orman İşletme Müdürlüğü arsa karşılığı inşaat yaptıracak! 2.3 milyon TL'ye! İzmir Bayındır Orman İşletme Müdürlüğü 149 bin 125 metrekare arsa karşılığı inşaat yaptıracak
 
Yazı Boyutu

İzmir Bayındır Orman İşletme Müdürlüğü 149 bin 125 metrekare arsa karşılığı inşaat yaptıracak. Tahmini bedeli 2 milyon 386 bin lira olarak belirlenen ihalenin geçici teminatı 71 bin 580 lira olarak açıklandı. İhale 22 Ekim 2013 günü saat 14.00'te Orman İşletme Müdürlüğü'nde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Özyeğin Üniversitesi EKODesign Konferansı'nın örnek projesi oldu
26.04.2016 17:34
Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından düzenlenen EKODesign Konferansı’nda, Özyeğin Üniversitesi ScOLa binası anatomik olarak incelendi.
Çingeneler saray gibi evlerde yaşıyor!
26.04.2016 17:00
Çingenelerin şehri olarak olarak anılan Moldova'nın Soroca şehrindeki evler görenleri şaşırtıyor.
Titanic Deluxe Bodrum için geri sayım başladı
26.04.2016 16:48
Titanic Deluxe Bodrum, 2016 Mayıs'ta misafirlerini ağırlamak üzere kapılarını açıyor.
Taksim Petek Residence basına tanıtılıyor
01.04.2016 09:43
DAP Yapı, Taksim’de gerçekleştirilen Taksim Petek Residence projesini 17 Mayıs Salı basına tanıtıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000