İstanbul Küçükçekmece SGK’dan Fi-Side’da satılık 5 daire!

İstanbul Küçükçekmece SGK’dan Fi-Side’da satılık 5 daire! İstanbul Küçükçekmece SGK Müdürlüğü, Esenyurt’da hayata geçirilen Fi-Side projesindeki 5 dairesini satışa çıkardı
30.07.2012 - 15:50
Yazı Boyutu

İstanbul Küçükçekmece SGK Müdürlüğü, Esenyurt'da hayata geçirilen Fi-Side projesindeki 5 dairesini satışa çıkardı. 53 bin 780 metrekarelik alanda inşa edilen ve toplamda 21 bloktan meydana gelen Fi-Side'da satışa çıkarılan konutların tamamı C4 blokta yer alıyor.

Tahmini bedelleri 85 bin lira ile 132 bin lira arasında değişen 5 konutun büyüklüğü ise 105, 143, 143, 170 ve 170 metrekare olarak açıklandı. 12 ile 19'uncu kat arasında yer alan konutların ihalesi 26 Eylül 2012 günü saat 9.00 ile 11.15 arasında SGK Küçükçekmece Binası'nda yapılacak. İlk ihale sürecinde alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 3 Ekim 2012 günü aynı yer ve saatte yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000