Vadistanbul Bulvar Dubai’de basın karşısına çıkıyor
Bu yıl kirayı daha az artıracağız
Kayabaşı Park Mavera projesinde gelişme!
Sümela Manastırı kapatılıyor!
AVM ciro endeksi temmuzda 194 puana ulaştı!

İstanbul Güngören'de satılık 3 katlı işyeri! 4.1 milyon lira!

İstanbul Güngören'de satılık 3 katlı işyeri! 4.1 milyon lira! İstanbul 3. İflas Müdürlüğü, Güngören ilçesi Osmaniye Mahallesi'nde yer alan 745 metrekarelik arsa üzerinde konumlandırılmış bodrum+zemin+3 katlı binayı 4 milyon 150 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

İstanbul Güngören'de satılık 3 katlı işyeri! 4.1 milyon lira!

İstanbul 3. İflas Müdürlüğü, Güngören ilçesi Osmaniye Mahallesi'nde yer alan 745 metrekarelik arsa üzerinde konumlandırılmış bodrum+zemin+3 katlı binayı 4 milyon 150 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Ticaret+hizmet sahasında kalan taşınmazın ihalesi 12 Eylül 2012 günü saat 10.00 ile 10.15 arası Çağlayan Adliye Sarayı'nda yapılacak. İlk satış sürecinde alıcı çıkmaması durumunda ikinci ihale 1 Ekim 2012 günü aynı yer ve saatte yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Sektör 'Geleceğim Mobilya' için bir araya geldi!
05.09.2015 16:32
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası 8. ve 26. Meslek Komiteleri mobilya sektörünün gelişmesine yönelik ortak proje için çalışmalara başladı.
Makrom Yapı yöneticileri serbest bırakıldı mı?
05.09.2015 15:52
Esenyurt ve Tuzla'daki konutları birden fazla kişiye satan Makrom Yapı'nın yönetcilerinden bazıları serbest bırakıldı.
Türk inşaat sektörü Kazakistan'a çıkarma yapacak!
05.09.2015 15:27
Orta Asya'nın en büyük inşaat fuarı Kazbuild 2015, Kazakistan'ın Almatı şehrindeki Atakent Uluslararası Fuar Merkezi'nde açıldı.
Yanlış kurgulu şehirler yeni dönüşümler gerektirir
05.09.2015 14:47
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, şehirlerin kurgusunun yanlış olduğunu ileri sürdü.
Körfez’de yatırım için arsa arayana işte fırsat!
05.09.2015 14:26
Körfez Belediyesi İlimtepe Mahallesi’nde 3 bin 97 metrekare yüzölçümündeki boş arsayı satışa çıkardı.
TOKİ, Bursa’da Osmanlı havası yaşatacak
05.09.2015 13:02
Başbakanlık Toplu konut İdaresi (TOKİ), Bursa İznik’te Osmanlı köyünü yansıtacak bir projeye imza atacak.
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000