Gaziantep Defterdarlığı'ndan satılık 2 arsa! 3 milyon 433 bin 998 liraya!

Gaziantep Defterdarlığı'ndan satılık 2 arsa! 3 milyon 433 bin 998 liraya! Gaziantep Defterdarlığı Taşlıca ve Serince Mahallelerinde iki arsa satıyor
 
Yazı Boyutu

Gaziantep Defterdarlığı Taşlıca ve Serince Mahallelerinde iki arsa satıyor. Taşlıca Mahallesi'nde yer alan arsa 6 bin 67 metrekare büyüklüğe sahip. Arsanın tahmini bedeli 1 milyon 820 bin 190 lira olarak belirlendi.

Serince Mahallesi'nde yer alan 9 bin 39 metrekare alana sahip. Taşınmazın tahmini bedeli 1 milyon 613 bin 808 lira olarak açıklandı.

Toplam tahmini bedelleri 3 milyon 433 bin 998 lira olan arsaların ihalesi 19 Haziran 2013 günü saat 09.30 ve 10.00'da gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yozgat’ta alt gelir grubu için bu konutlar kaçmaz!
26.05.2015 16:55
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Yozgat’ta toplam 27 konut için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000