Onur Park Life İstanbul’la fırsat kapınızda
Onur Park Life İstanbul’la fırsat kapınızda
Zuckerberg, komşu evlere 4 katı kadar para ödedi
Zuckerberg, komşu evlere 4 katı kadar para ödedi
Emlak Konut Maltepe Küçükyalı ihalesine 13 teklif!
Emlak Konut Maltepe Küçükyalı ihalesine 13 teklif!
İztuzu Plajı ihalesi ile ilgili son durum!
İztuzu Plajı ihalesi ile ilgili son durum!
İTO'dan 3. Havalimanı'na komşu dev fuar alanı!
İTO'dan 3. Havalimanı'na komşu dev fuar alanı!

Emlaktasondakika

Eskişehir Defterdarlığı'ndan satılık tarım arazisi! 853 bin 120 TL'ye!

Eskişehir Defterdarlığı'ndan satılık tarım arazisi! 853 bin 120 TL'ye! Eskişehir Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Sazova Mahallesi'nde bulunan 6 bin 880 metrekarelik tarım arazisini satmak üzere ihale düzenledi
2013-04-26 - 11:05 26.04.2013 - 11:05 
Yazı Boyutu

Eskişehir Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Sazova Mahallesi'nde bulunan 6 bin 880 metrekarelik tarım arazisini ihale ile satacak. İhale, 14.05.2015 tarihinde saat 13:30'da Defterdarlık Milli Emlak Müdürlüğü'nde yapılacak. Taşınmazın tahmini bedeli 853 bin 120 lira, geçici teminatı 255 bin 936 lira olarak belirlendi.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50