Tarlabaşı360 mimarisi ile Körfez yatırımcısını etkiledi
Çamlıca Camisi'nin öyle bir güzelliği var ki...
Gayrimenkul firmaları çareyi kampanyada buluyor!
Florya-Yeşilköy hattında akıllı bisiklet dönemi
New Nişantepe Çekmeköy'de satışlar başladı

Eskişehir Defterdarlığı'ndan satılık tarım arazisi! 853 bin 120 TL'ye!

Eskişehir Defterdarlığı'ndan satılık tarım arazisi! 853 bin 120 TL'ye! Eskişehir Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Sazova Mahallesi'nde bulunan 6 bin 880 metrekarelik tarım arazisini satmak üzere ihale düzenledi
 
Yazı Boyutu

Eskişehir Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Sazova Mahallesi'nde bulunan 6 bin 880 metrekarelik tarım arazisini ihale ile satacak. İhale, 14.05.2015 tarihinde saat 13:30'da Defterdarlık Milli Emlak Müdürlüğü'nde yapılacak. Taşınmazın tahmini bedeli 853 bin 120 lira, geçici teminatı 255 bin 936 lira olarak belirlendi.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Özyeğin Üniversitesi EKODesign Konferansı'nın örnek projesi oldu
26.04.2016 17:34
Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından düzenlenen EKODesign Konferansı’nda, Özyeğin Üniversitesi ScOLa binası anatomik olarak incelendi.
Çingeneler saray gibi evlerde yaşıyor!
26.04.2016 17:00
Çingenelerin şehri olarak olarak anılan Moldova'nın Soroca şehrindeki evler görenleri şaşırtıyor.
Titanic Deluxe Bodrum için geri sayım başladı
26.04.2016 16:48
Titanic Deluxe Bodrum, 2016 Mayıs'ta misafirlerini ağırlamak üzere kapılarını açıyor.
Taksim Petek Residence basına tanıtılıyor
01.04.2016 09:43
DAP Yapı, Taksim’de gerçekleştirilen Taksim Petek Residence projesini 17 Mayıs Salı basına tanıtıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000