DKY On Kağıthane’de başladı, 10 yerde daha olacak!
Belediyeye borçlanan 10 lüks siteye baskın!
Cityspace Global’de gözler Türkiye’de olacak
Emlaktasondakika'dan Cityscape Dubai'ye çıkarma!
İstanbul Park artık oto pazarı oldu!

Dikmen Vadisi 3. Etap projesinde satılık 6 daire! 170 bin liradan başlayan fiyatlarla!

Dikmen Vadisi 3. Etap projesinde satılık 6 daire! 170 bin liradan başlayan fiyatlarla! Ankara Büyükşehir Belediyesi, Dikmen Vadisi 3.etap projesinde 6 daireyi satışa çıkardı. Konutların fiyatı 170 bin lira ile 240 bin lira arasında
 
Yazı Boyutu

 

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Dikmen Vadisi 3.etap projesinde 6 daireyi satışa çıkardı. 120 metrekarelik 3 oda 1 salon şeklinde tasarlanan dairelerin fiyatları ise 170 bin liradan başlıyor ve konutların yer aldığı kat ve bölgeye göre 240 bin liraya kadar artış gösteriyor. Geçici teminat bedelleri 5 bin 100 lira ile 7 bin 200 lira arasında değişen dairelerin ihalesi 10 Ocak 2013 günü saat 14.00'te Ankara Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası Encümen Salonu'nda yapılacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Erbil, 1 Aralık'taki fuarla yeni Dubai mi oluyor?
02.09.2015 17:14
Fransa, Dubai, Körfez Ülkeleri derken Türkiye gayrimenkulleri yılın son ayına ikinci kez Erbil’de görücüye çıkarılacak.
Dubai'nin en pahalı apartmanı 32 milyon sterlin!
02.09.2015 17:00
Dubai'de 2017 yılında sona erecek olan One The Palm Jumeirah, 32 milyon sterlinlik fiyatıyla en pahalı apartman ünvanını aldı.
ABD'de inşaat projeleri hız kesmiyor!
02.09.2015 16:52
Türkiye’de kentsel dönüşümün de etkisiyle, inşaat sektörü ekonominin can damarı olarak görülürken, ABD’de de benzer bir durum yaşanıyor.
Beylikdüzü'nde 2 işçi göçük altında kaldı
02.09.2015 16:21
Beylikdüzü'nde bir apartmanın temel atma çalışması sırasında oluşan toprak kayması sonucu 2 işçi göçük altında kaldı.
Batı Hayat Konutları’nda 330 bin TL’ye daire!
02.09.2015 15:49
Batı Mesken tarafından Ankara Batıkent’te hayata geçirilen Batı Hayat Konutları büyük ilgi görüyor.
Tahincioğlu, İstanbul Bienali’ni destekliyor
02.09.2015 13:39
Tahincioğlu Gayrimenkul, 14. İstanbul Bienali'ne sponsor oldu.
Hayat Tepe’den 15 bin liralık Kurban Bayramı hediyesi!
02.09.2015 11:53
Özak GYO, Bayrampaşa’daki Hayat Tepe projesinde Kurban Bayramı fırsatı sunuyor.
İncesu TOKİ Konutları için ön talep toplanacak!
02.09.2015 11:31
İncesu Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, 437 konutluk 4. Etap TOKİ konutları için ön talep toplama işlemlerine başlanacağını bildirildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000