Otogara giren de çıkan da bin pişman!
Gül İnşaat Vira İstanbul için düğmeye basıldı!
Konut fiyatları düşecek, iflas eden firmalar olacak!
Türkiye Körfez Ülkeleri pazarında mutlaka olmalı
Dalyan Prestige villaları Mart 2016'da teslim!

Çanakkale Defterdarlığı Hamidiye Tabyası’nda arsa satıyor!

Çanakkale Defterdarlığı Hamidiye Tabyası’nda arsa satıyor! Çanakkale Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü, Barbaros Mahallesi’nde bir arsayı satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

Çanakkale Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü Barbaros Mahallesi Hamidiye Tabyası'nda 1123 metrekare yüzölçümündeki bir arsayı satışa çıkardı. İmarı olan arsanın tahmini fiyatı 1 milyon 797 bin 520 lira, geçici teminatı da 179 bin 792 lira olarak kayıtlarda yerini aldı. İhale 4 Eylül 2013 tarihinde saat 14.40'ta Defterdarlık binasında gerçekleştirilecek.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın 

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000