Esenler Kentsel Dönüşüm Konutları teslim ediliyor!
Esenler Kentsel Dönüşüm Konutları teslim ediliyor!
Naturalm Çiftlik Evleri’nde son 10 villa!
Naturalm Çiftlik Evleri’nde son 10 villa!
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?
Yeşil binalar ev ekonomisine büyük katkı sağlıyor
Yeşil binalar ev ekonomisine büyük katkı sağlıyor
Tayland'daki mercan adalar turizme kapatılıyor
Tayland'daki mercan adalar turizme kapatılıyor

Emlaktasondakika

Bursa’da icradan satılık prefabrik ev ve çelik depo fabrikası! 8 milyon 306 bin liraya!

Bursa’da icradan satılık prefabrik ev ve çelik depo fabrikası! 8 milyon 306 bin liraya! Bursa 7. İcra Dairesi, Nilüfer ilçesi sınırlarında kalan iki adet prefabrik ve iki adet çelik depo fabrikasını icradan satışa çıkardı
2013-02-07 - 10:00 07.02.2013 - 10:00 
Yazı Boyutu

 

Bursa 7. İcra Dairesi, Nilüfer ilçesi sınırlarında kalan iki adet prefabrik ve iki adet çelik depo fabrikasını icradan satışa çıkardı. Tahmini bedeli 8 milyon 306 bin lira olarak belirlenen fabrikaların kurulu olduğu arsanın değeri 1 milyon 222 bin lira olarak belirlendi. Satışa çıkarılan fabrikaların ihalesi 1 Nisan 2013 günü saat 11.00 ile 11.30 arası Bursa Adalet Sarayı2nda yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ise ikinci satış 26 Nisan 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000