Bursa’da icradan satılık prefabrik ev ve çelik depo fabrikası! 8 milyon 306 bin liraya!

Bursa’da icradan satılık prefabrik ev ve çelik depo fabrikası! 8 milyon 306 bin liraya! Bursa 7. İcra Dairesi, Nilüfer ilçesi sınırlarında kalan iki adet prefabrik ve iki adet çelik depo fabrikasını icradan satışa çıkardı
07.02.2013 - 10:00
Yazı Boyutu

 

Bursa 7. İcra Dairesi, Nilüfer ilçesi sınırlarında kalan iki adet prefabrik ve iki adet çelik depo fabrikasını icradan satışa çıkardı. Tahmini bedeli 8 milyon 306 bin lira olarak belirlenen fabrikaların kurulu olduğu arsanın değeri 1 milyon 222 bin lira olarak belirlendi. Satışa çıkarılan fabrikaların ihalesi 1 Nisan 2013 günü saat 11.00 ile 11.30 arası Bursa Adalet Sarayı2nda yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ise ikinci satış 26 Nisan 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000