Bursa Osmangazi'de 3 milyon 121 bin 734 TL'ye satılık tarla!

Bursa Osmangazi'de 3 milyon 121 bin 734 TL'ye satılık tarla! Bursa 1. (Sulh Hukuk Mah.) Satış Memurluğu, Bursa ili, Osmangazi ilçesi, Altınova Mahallesi'nde bulunan arsa vasfındaki tarlayı satmak üzere ihale düzenledi
 
Yazı Boyutu

Bursa 1. (Sulh Hukuk Mah.) Satış Memurluğu, Bursa ili, Osmangazi ilçesi, Altınova Mahallesi'nde bulunan arsa vasfındaki tarlayı ihale ile satacak. Taşınmazın kıymeti 3 milyon 121 bin 734 TL olarak belirlendi. İhale, 21.10.2013 tarihinde saat 10:00'da Bursa 1. Sulh Hukuk Mahkemesi Yazı İşleri Müdürlüğü Odası'nda yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vecihi Hürkuş'tan ismini alan uçak, İzmir semalarına çıkacak
30.05.2015 16:53
Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nın 104. kuruluş yıldönümünde İzmir'e ilk giren pilot Vecihi Hürkuş'tan ismini alan TUSAŞ HÜRKUŞ ilk kez İzmir'de uçacak.
Batı Antalya Havalimanı, işsizliğin önüne geçecek
30.05.2015 16:27
Antalya'da hayata geçirilecek ve tamamlandığında 5 milyon yolcuya hizmet verecek olan Antalya Batı Havalimanı istihdama büyük katkı sağlayacak.
Ehliyete gelen ek süre yoğunluğu azalttı
30.05.2015 15:52
Sürücü sertifikalarının belgeye dönüştürülmesi için tanınan sürenin uzatılması trafik şubelerinde oluşacak uzun kuyrukları önledi.
Sinemaseverleri bu hafta 10 yeni film bekliyor!
30.05.2015 11:17
Türkiye’deki sinemalarda bu hafta farklı türdeki filmlerin bulunduğu 10 yeni film vizyona girdi.
Başkentte bu yollar trafiğe kapalı!
30.05.2015 10:17
Başkentte, bugün yapılacak AK Parti, Saadet Partisi, HDP ve BTP mitingleriyle yarınki CHP mitingi nedeniyle yollar trafiğe kapatılacak.
Anadoluhisarı'ndaki tarihi namazgâh ibadete açıldı
30.05.2015 09:56
İstanbul’u fethetmek için Anadolu’nun içlerinden gelen Türklerin ilk yerleşim yerlerinden olan Anadoluhisarı’ndaki namazgâh yeniden ibadete açıldı.
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000