Beylikdüzü Yeşil Vadi Evleri'nde icradan satılık 3 daire! 450 bin TL'ye!

Beylikdüzü Yeşil Vadi Evleri'nde icradan satılık 3 daire! 450 bin TL'ye! Büyükçekmece 2. İcra Müdürlüğü, Beylikdüzü Gürpınar'da bulunan Yeşil Vadi Evleri'ndeki 3 daire satışa sundu
09.12.2012 - 09:08
Yazı Boyutu

 

Büyükçekmece 2. İcra Müdürlüğü, Beylikdüzü Gürpınar mevkiindeki Yeşil Vadi Evleri'ndeki 3 daire ihale ile satılacak. Bağımsız bölümlerinin her birinin değeri 150 bin TL olarak açıklandı. 3. blokta bulunan 39, 40 ve 45 nolu bağımsız bölümlerin ihalesi 04.02.2013 tarihinde saat 14:20 ila 15:10'da yapılacak.
 
 
Sinem ÖZTÜRK/Emlaktasondakika.com
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000