Vadistanbul Park basın karşısına çıkıyor!
AND Pastel'de 287 bin TL'den başlayan fiyatlarla
Yatırımcılar altını bırakıp konuta yöneldi
Bakan Binali Yıldırım'dan Kanal İstanbul açıklaması!
İsmailağa Cemaati’nden ‘yıkım’ açıklaması!

Antalya'da 1 milyon 190 bin TL'ye satılık 5 taşınmaz!

Antalya'da 1 milyon 190 bin TL'ye satılık 5 taşınmaz! Antalya 6. İcra Dairesi, Antalya ili, Muratpaşa ilçesinde bulunan daire ve arsa niteliğindeki 5 taşınmazı ihale ile satacak
 
Yazı Boyutu

Antalya 6. İcra Dairesi, Antalya ili, Muratpaşa ilçesinde bulunan daire ve arsa niteliğindeki 5 taşınmazı satmak üzere ihale düzenledi. Taşınmazların toplam muhammen bedeli 1 milyon 190 bin TL olarak belirlendi. İhale, 28.06.2013 tarihinde saat 10:20'de Antalya 6. İcra Müdürlüğü'nün kapısının önündeki koridorda yapılacak. 

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ev kirasını 35 kuruş eksik yatırdı davalık oldu
08.02.2016 15:57
1.300 TL olan ev kirasından 35 kuruşu banka kesince ev sahibi ile kiracı davalık oldu.
Ergenç ve Korel çifti arkadaşlarını evlerinde ağırladı
08.02.2016 14:26
Halit Ergenç ve Bergüzar Korel çifti önceki akşam evlerinde arkadaşlarını ağırladı.
Turyap, girişimci adayları ile buluşuyor
08.02.2016 11:02
Türkiye’de ilk kez 1985 yılında franchise sistemini başlatan TURYAP, gayrimenkul alanında girişimci olmak isteyen adaylarla bir araya geliyor.
Mahmut Efendi Külliyesi'nde kaçak binalar yıkılıyor
08.02.2016 11:19
Beykoz'da, bir derneğe ait kaçak olduğu belirtilen yapıların yıkılması için çalışma başlatıldı.
Tekirdağ'da arsa dolandırılıcığı iddiası!
07.02.2016 20:12
Tekirdağ'da bir televizyon kanalındaki reklam ile satılmak istenen arsaların kendi tarlaları olduğunu öne süren 30 kişi savcılığa başvurdu.
Riva Deresi taştı, evleri su bastı!
07.02.2016 14:35
Riva Deresi taştı; tekneler sele kapıldı, bazı ev ve işyerlerini su bastı.
Çaycuma Belediyesi, kat karşılığı inşaat yaptıracak
07.02.2016 14:10
Çaycuma Belediye Başkanlığı, 6 milyon 820 bin TL tahmini bedelle kat karşılığı inşaat yaptıracak.
Hatay'da Suriyeliler için okul yapılacak
07.02.2016 12:28
Hatay Valiliği ile Almanya'nın Aalen Belediyesi ve Baden-Württemberg Eyaleti Sosyal Demokrat Partisi arasında okul yapımına ilişkin protokol imzalandı
'Asrın Projesi, Kıbrıs'ın potansiyelini arttırır'
07.02.2016 12:24
KKTC Ekonomi, Sanayi ve Ticaret Bakanı Sunat Atun, "Kıbrıs'ta anlaşma adanın potansiyelini kat kat arttırır" dedi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000