İşte Kuzey Marmara Otoyolu'nun güzergahı!
Konut fiyatları artacak mı? İşte yanıtı!
Kurbağalıdere için dev tüneller kazılıyor
Doğa Rutkay, Alaçatı'daki evinin kapılarını açtı
Göksu Evleri ile Tepe Sitesi'nin duvar davası!

Ankara Yenimahalle’de icradan satılık dubleks daire ve dükkan! 730 bin liraya!

Ankara Yenimahalle’de icradan satılık dubleks daire ve dükkan! 730 bin liraya! Ankara 26. İcra Dairesi, Yenimahalle sınırlarında kalan dükkan ve daireyi icradan satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Ankara 26. İcra Dairesi, Yenimahalle sınırlarında kalan dükkan ve daireyi icradan satışa çıkardı. Dostlar Sitesi'nde yer alan dubleks daire 170 metrekare kullanım alanına sahip. 3+1 şeklinde tasarlanmış olan dairenin tahmini bedeli 230 bin lira olarak belirlendi. Satışa çıkarılan dükkan ise 600 metrekare kullanım alanına sahip. İvedik Mahallesi'nde yer alan dükkanın tahmini bedeli ise 500 bin lira olarak belirlendi. Taşınmazların ihalesi 5 Nisan 2013 günü saat 09.30 ile 09.55 arası Ankara Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 301 Mayıs 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000