Greenox Urban Residence’ın temeli atıldı
Greenox Urban Residence’ın temeli atıldı
Kıvanç Tatlıtuğ, Los Angeles'tan ev aldı!
Kıvanç Tatlıtuğ, Los Angeles'tan ev aldı!
İstanbul'da bugün bu yollar trafiğe kapalı!
İstanbul'da bugün bu yollar trafiğe kapalı!
Klimalar elektrik faturasını 44 TL arttırıyor
Klimalar elektrik faturasını 44 TL arttırıyor
Stres atmak için golfe başladı, şampiyon oldu
Stres atmak için golfe başladı, şampiyon oldu

Emlaktasondakika

Ankara Ostim Sanayi Sitesi’nde satılık dükkan! 600 bin liraya!

Ankara Ostim Sanayi Sitesi’nde satılık dükkan! 600 bin liraya! Ankara 22. İcra Dairesi, Ostim sanayi Sitesi’nde dükkan satıyor
2013-08-02 - 10:41 02.08.2013 - 10:41 
Yazı Boyutu

Ankara 22. İcra Dairesi, Ostim sanayi Sitesi'nde dükkan satıyor. Tahmini bedeli 600 bin lira olan dükkanın KDV'si yüzde 18 olarak belirlendi. 352 metrekare alana sahip olan dükkanın ihalesi 3 Eylül 2013 günü saat 14.45 ile 14.55 arasında yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ise ikinci satış 4 Ekim 2013 tarihinde aynı yer ve saatte gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Yassıada'da imar çalışmaları sürüyor
26.05.2016 09:44
Yassıada'da geçen yıl başlatılan imar çalışmaları hızla devam ediyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000