Köprü ve otoyollar 6,7 milyar TL gelir elde etti
İstanbul kıyı şeridi 31 mobil ekiple temizleniyor
Galataport'ta inşaat çalışmaları başladı!
İstanbul'daki hemşehriler 8 ilin nüfusunu katladı!
Suadiye'deki altgeçidi yıkıldı, esnafın işleri durdu!

Ankara Kızılcahamam'da satılık arsalar! İhale 25 Temmuz’da!

Ankara Kızılcahamam'da satılık arsalar! İhale 25 Temmuz’da! Ankara Kızılcahamam Belediyesi 11 arsayı satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

Ankara Kızılcahamam Belediyesi 11 arsayı satışa çıkardı. Büyüklükleri 585 metrekare ile 626 metrekare arasında değişen 11 arsanın geçici teminatları ise 1316 lira ile 9 bin 364 lira arasında farklılık gösteriyor. İhale 25 Temmuz 2013 günü saat 11.00 ile 15.30 arası Kızılcahamam Belediyesi'nde yapılacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
'Asrın Projesi, Kıbrıs'ın potansiyelini arttırır'
07.02.2016 12:24
KKTC Ekonomi, Sanayi ve Ticaret Bakanı Sunat Atun, "Kıbrıs'ta anlaşma adanın potansiyelini kat kat arttırır" dedi.
İstanbul'da 9 Şubat'ta 4 ilçede elektrik kesintisi yaşanacak
07.02.2016 10:47
Sancaktepe, Adalar, Üsküdar ve Kadıköy'ün bazı mahallelerinde 9 Şubat'ta elektrik kesintisi uygulanacak.
Kaley Cuoco, at desenli duvar kağıdı için 3 bin dolar harcadı
07.02.2016 10:23
Ünlü oyuncu Kaley Cuoco, at ve binicilik tutkusunu yemek odasına da taşıdı.
Bakan Sarı, şehit yakınlarına taziyede bulundu
06.02.2016 17:35
Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy ve askeri yetkililer ile Sur şehitleri için düzenlenen törene katıldı.
'Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği, sektörü kurtardı'
06.02.2016 16:41
Nef İcra Kurulu Başkanı Sayın Erden Timur, Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği’nde yapılan değişiklik hakkındaki görüşlerini aktardı.
Gaziantep’te 90 milyon liraya 6 arsa satışa çıktı!
02.02.2016 09:45
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin arsaları 17 Şubat 2016 günü ihale yöntemiyle satılacak.
MESA'dan Yassıada açıklaması!
05.02.2016 16:59
MESA, “Demokrasi ve Özgürlük Adası” projesine ilişkin bugün yayınlanan görsellerle ilgili açıklama yaptı.
İstanbul'da en yüksek aidatlar Avrupa Yakası'nda!
05.02.2016 12:07
REIDIN tarafından gerçekleştirilen "Konut Projeleri Aidat Değerleri" araştırmasına göre konut aidatlarında Türkiye rekoru Avrupa Yakası'nın oldu.
Gaziosmanpaşa ve Sultanbeyli’de patlama!
04.02.2016 16:55
İstanbul’un Sultanbeyli ve Gaziosmanpaşa ilçelerinde bugün patlama meydana geldi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000