Şişli’ye 470 daireli konut ve otel projesi geliyor
Şişli’ye 470 daireli konut ve otel projesi geliyor
Onur Park Life'ta ev büyük fırsat!
Onur Park Life'ta ev büyük fırsat!
Çankaya'daki o arsanın fiyatı tam 497 milyon lira!
Çankaya'daki o arsanın fiyatı tam 497 milyon lira!
'İstanbul'da yenilenmesi gereken 5 milyon konut var'
'İstanbul'da yenilenmesi gereken 5 milyon konut var'
Konya Şehir Hastanesi için finansman tamam!
Konya Şehir Hastanesi için finansman tamam!

Emlaktasondakika

Akdeniz EDAŞ özelleştirme ihalesinde 4 teklif alındı!

Akdeniz EDAŞ özelleştirme ihalesinde 4 teklif alındı! Özelleştirme İdaresi Başkanlığı, Akdeniz EDAŞ özelleştirme ihalesinde 4 teklif alındığını açıkladı
2012-11-07 - 15:13 07.11.2012 - 15:13 
Yazı Boyutu

 

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı(ÖİB) Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'nin (TEDAŞ) bağlı şirketi olan Akdeniz Elektrik Dağıtım AŞ'nin hisselerinin özelleştirilmesiiçin açılan ihalede dört teklif alındığını açıkladı.
 
ÖİB'den yapılan açıklamaya göre, teklif verme süresi dünakşam sona eren Akdeniz EDAŞ için teklif veren şirketler şunlar:
 
-- Genpa Telekomünikasyon ve İletişim Hizmetleri SanayiTicaret, 
-- Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AŞ,
-- Cengiz-Kolin-Limak Ortak Girişim Grubu,
-- Elsan-Tümaş-Karaçay Ortak Girişim Grubu.
 
Akdeniz EDAŞ için dokuz şirket ya da ortak girişim grubu önyeterlilik almıştı. 
 
Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan İztuzu uyarısı
19.05.2016 11:50
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Muğla Valiliğine gönderilen yazıda, İztuzu Plajı'nın ivedi olarak boşaltılması istendi
İstanbul'da 19.00'dan itibaren bu yollar kapalı!
18.05.2016 16:35
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Fenerbahçe-Muratbey Uşak Sportif takımları arasındaki basketbol müsabakası nedeniyle kapatılacak yolları açıkladı.
Berlin'in ilk yurt dışı ticari temsilciliği İstanbul'da açıldı
18.05.2016 16:20
Berlin ve Türkiye'de yatırım yapmak isteyen şirketlere destek vermek amacıyla Berlin'in ilk yurt dışı ticari temsilciliği İstanbul'da açıldı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000