Akdeniz EDAŞ özelleştirme ihalesinde 4 teklif alındı!

Akdeniz EDAŞ özelleştirme ihalesinde 4 teklif alındı! Özelleştirme İdaresi Başkanlığı, Akdeniz EDAŞ özelleştirme ihalesinde 4 teklif alındığını açıkladı
 
Yazı Boyutu

 

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı(ÖİB) Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'nin (TEDAŞ) bağlı şirketi olan Akdeniz Elektrik Dağıtım AŞ'nin hisselerinin özelleştirilmesiiçin açılan ihalede dört teklif alındığını açıkladı.
 
ÖİB'den yapılan açıklamaya göre, teklif verme süresi dünakşam sona eren Akdeniz EDAŞ için teklif veren şirketler şunlar:
 
-- Genpa Telekomünikasyon ve İletişim Hizmetleri SanayiTicaret, 
-- Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AŞ,
-- Cengiz-Kolin-Limak Ortak Girişim Grubu,
-- Elsan-Tümaş-Karaçay Ortak Girişim Grubu.
 
Akdeniz EDAŞ için dokuz şirket ya da ortak girişim grubu önyeterlilik almıştı. 
 
Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Tarihi mekanlarda İstanbul dersleri devam ediyor!
28.05.2015 17:04
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Esenler Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği İstanbul Dersleri'nde sokak dersleri devam ediyor.
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000