Avrupa Konutları Kale’nin ticari alanları satışta!

Akdeniz Başkanlığı'ndan satılık 6 arsa!

Mersin/Akdeniz Belediye Başkanlığı'ndan satılık 6 arsa! 2 milyon 173 bin TL'ye! Mersin/Akdeniz Belediye Başkanlığı, Yaka Köyü, Karacailyas, Yalınayak Köyü ve Nusratiye Mahallesi'nde bulunan 6 arsayı açık teklif artırma usulü ile satacak
 
Yazı Boyutu

Mülkiyeti Mersin/Akdeniz Belediye Başkanlığı'na ait olan 6 arsa açık teklif artırma usulü ile satılacak. Arsalar Yaka Köyü, Karacailyas, Yalınayak Köyü ve Nusratiye Mahallesi'nde bulunuyor. 08.01.2013 tarihinde ihalesi düzenlenecek olan arsaların tahmini bedelleri 166 bin TL ile 600 bin TL arasında değişiyor. Geçici teminatları ise 5 bin 535 TL ile 18 bin TL....

 
İhale yeri: Mersin/Akdeniz Belediyesi Encümen Salonu
 
Tarih ve saati: 08.01.2012/14.00-14.50
 
Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İnsanın dünyası su altına indi
26.05.2015 09:57
Jason De Caires Taylor’ın beton heykelleri Askeri Müze’de sergilenecek.
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000