Arap yatırımcı Türkiye’ye çıkarma yapacak!
Beyoğlu'nda kentsel dönüşüm ne durumda?
Halkalı-Edirne tren hattı geliyor!
Avrupa Konutları Kale’den Çamlıca Tepesi görünüyor
Akbatı AVM ipotek altında!

Ağaoğlu My World Suncity’de 700 bin liraya icradan satılık daire!

Ağaoğlu My World Suncity’de 700 bin liraya icradan satılık daire! İstanbul Anadolu 1. İcra Dairesi Ağaoğlu My World Suncity’de bir konutu satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

İstanbul Anadolu 1. İcra Dairesi,  Ağaoğlu My World Suncity D2 Tip -1 Blok'taki 72 numaralı konutu satışa çıkardı. Kullanım alanı brüt 194 metrekare ve fiyatı 700 bin lira olarak kayıtlara geçen konutun icradan satışı 19 Ağustos 2013 tarihinde saat 14.00'te İstanbul 1. İcra Müdürlüğü'nde gerçekleştirilecek.

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hakkari Yüksekova'da 40 derslik okul eğitime hazır!
31.07.2015 17:19
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde yapılan 40 derslikli ve bin 600 öğrenci kapasiteli lise, eğitim öğretime hazır hale getirildi.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000