Hariri’nin servetlik eşyaları açık artırmada
İşte Türkiye'nin en güzel 10 koyu!
Dap Adam Kule'den sıfır faizli kampanya!
Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda sanal gezi!
Boğazın yeni incisi; 3. Köprü!

Adana Kozan’da icradan satılık 15 gayrimenkul! 1 milyon 741 bin 114 liraya!

Adana Kozan’da icradan satılık 15 gayrimenkul! 1 milyon 741 bin 114 liraya! Adana Kozan İcra Dairesi 15 taşınmazı satışa çıkardı. Fiyatları 24 bin 600 lira ile 492 bin lira arasında değişen taşınmazların toplam fiyatı 1 milyon 741 bin 114 lira olarak belirlendi
 
Yazı Boyutu

Adana Kozan İcra Dairesi 15 taşınmazı satışa çıkardı. Fiyatları 24 bin 600 lira ile 492 bin lira arasında değişen taşınmazların toplam fiyatı 1 milyon 741 bin 114 lira olarak belirlendi. Gayrimenkullerin ihalesi 27 Eylül 2013 günü saat 09.30 ile 15.50 arasında Kozan Belediyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 23 Ekim 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Fuzulev şube ve bayileriyle hedeflerini büyütüyor
29.06.2015 16:48
Fuzul Grup, 23 yıllık sektör tecrübesi ile gayrimenkul sektöründe yeni bir oluşuma imza atarak Fuzulev markasını oluşturdu.
Uzan ailesinin Türkiye’deki tüm mallarına el konulacak
29.06.2015 13:57
Dolandırıcılıktan yargılaması devam eden Yavuz Uzan ve Murat Hakan Uzan 15 gün içinde İstanbul 8. Ağır Ceza Mahkemesine başvurmazsa kaçak sayılacak.
Kanyon'a ‘Olağanüstü’ düzeyde sertifika
29.06.2015 12:51
Dünyanın 25 ülkesinde benimsenen bina çevresel değerlendirme sistemi BRE Environmental Assessment Method’dan (BREEAM) Kanyon’a olağanüstü sertifika...
Caner Erkin ve Asena Erkin evlerini ayırdı
29.06.2015 12:24
Haftalardır birlikte görüntülenemeyen Caner-Asena Erkin çifti evleri ayırdı. Ünlü futbolcu Samandıra’ya yerleşti.
Bahçe ve balkonlar yeni mobilyalar ile renkleniyor
29.06.2015 12:03
Ev mobilyaları sektöründe zengin ürün yelpazesi ile beğeni toplayan Evgör, yaz koleksiyonuna yeni mobilyalar ekledi.
5 yıldızlı 'Kedi Kasabası' yapılıyor!
26.06.2015 14:54
Samsun'da sokak kedileri için oluşturulan "Kedi Kasabası"nda, sokaktan toplanan kedilerin rahat bir ortamda yaşamını sürdürmesi sağlanıyor.
Konyaaltı sahili mavi bayrağı kaybedebilir!
26.06.2015 11:17
Halkın kullanımına açılan 1,5 kilometre uzunluğundaki Konyaaltı sahilinin belirli noktalarına bulunan cankurtaran kuleleri, cankurtaran bekliyor.
Geçen yıl en fazla vergiyi Ziraat Bankası ödedi!
26.06.2015 10:50
Ziraat Bankası, ödediği 1 milyar 589 milyon 48 bin 906,49 lira ile geçen yıl en fazla kurumlar vergisi ödeyen kurum oldu
Gece açılan bu kapağın sırrını öğrenince...
25.06.2015 17:23
Görülen sokağın ortasında sıradan bir rögar kapağı...
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000