Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü’nden satılık 4 arsa!

Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü’nden satılık 4 arsa! Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü, Ayvalı Köyü sınırlarında kalan 4 arsayı toplamda 1 milyon 274 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü, Ayvalı Köyü sınırlarında kalan 4 arsayı toplamda 1 milyon 274 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Tahmini bedelleri 69 bin 650 lira ile 759 bin 304 lira arasında değişen taşınmazların ihalesi 14 Ocak 2013 günü saat 09.30 ile 10.20 arası İmamoğlu Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ise ikinci satış 24 Ocak 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000