Afetzedeler için 167 yeni konut geliyor
Şato kiralamak ister misiniz?
Resim İstanbul Orman’dan bayram ettiren kampanya!
Dünyanın en popüler şehirleri açıklandı
İran'dan TOKİ'ye işbirliği teklifi!

Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü’nden satılık 4 arsa!

Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü’nden satılık 4 arsa! Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü, Ayvalı Köyü sınırlarında kalan 4 arsayı toplamda 1 milyon 274 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Adana İmamoğlu İcra Müdürlüğü, Ayvalı Köyü sınırlarında kalan 4 arsayı toplamda 1 milyon 274 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Tahmini bedelleri 69 bin 650 lira ile 759 bin 304 lira arasında değişen taşınmazların ihalesi 14 Ocak 2013 günü saat 09.30 ile 10.20 arası İmamoğlu Adliyesi'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ise ikinci satış 24 Ocak 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Bayram Alışveriş Günleri CNR Expo’da başlıyor!
02.07.2015 11:57
Vatandaşa outlet fiyatların altında ve tek çatı altında hesaplı bir alışveriş fırsatı sunan Bayram Alışveriş Günleri, 4 Temmuz’da başlıyor.
Sembol İstanbul projesine ISVEA imzası…
02.07.2015 11:26
Seramik, banyo ürünlerinde İtalya'nın lider markası olan İtalyan Isvea, İstanbul’un en gözde konsept projesi Sembol İstanbul’a imzasını atacak.
Konut alırken en önemli kriter: güvenli yaşam!
02.07.2015 10:18
“Şehir içinde koca bir şehir” konseptinde tasarlanan ve 4 binin üzerinde nüfus barındıracak Mebuskent’te yaşam seneye “güvenle” başlıyor.
Aslantuğ ailesinin lüks villada karavan tatili!
02.07.2015 10:00
Geçtiğimiz yıl bir karavan alarak doğa tatillerine çıkmaya başlayan Mehmet Aslantuğ, bu yıl rotayı Bodrum'a çevirdi.
Diyarbakır İkizoluk'ta satılık 33 büro ve 44 depo!
02.07.2015 09:45
Çınar Belediye Başkanlığı, Diyarbakır İli, Çınar İlçesi, İkizoluk mevkiinde yer alan 33 büro ve 49 ticari depoyu satışa sundu.
Kütahya Belediyesi, 5 yıldızlı otel yaptıracak!
02.07.2015 09:23
Kütahya Belediye Başkanlığı, 5 yıldızlı otel yapım işi ihalesini duyurdu.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000