Halkbank Türkiye genelinde 283 taşınmazı satışa çıkardı!

Halkbank Türkiye genelinde 283 taşınmazı satışa çıkardı! Halkbank, Türkiye genelinde birçok ilde yer alan 283 gayrimenkulü 1300 lira ile 21 milyon lira arası tahmini bedelle satışa çıkardı. İhaleler, 13 Temmuz 2012 tarihinde yapılacak
03.07.2012 - 12:57
Yazı Boyutu

 Halkbank, Türkiye genelinde birçok ilde yer alan 283 gayrimenkulü 1300 lira ile 21 milyon lira arası tahmini bedelle satışa çıkardı. İhaleler, 13 Temmuz 2012 tarihinde yapılacak

Halkbank, Türkiye genelinde birçok ilde yer alan 283 taşınmazını satışa çıkardı. Tahmini bedelleri 1300 lira ile 21 milyon lira arasında değişen taşınmazların ihalesi 13 Temmuz 2012 Cuma günü saat 14.00'da yapılacak.

Tahmini bedelin yüzde 3'ü olarak geçici teminat yatırılacak olan taşınmazların büyüklükleri ise 10 metrekare ile 1 milyon 237 bin 500 metrekare arasında değişiyor.

Satışa çıkan taşınmazların arasında, 1 milyon 237 bin 500 metrekarelik taşınmaz Şanlıurfa Külaflı Köyü'ndeki arsa olarak göze çarpıyor. Tarlanın tahmini bedeli ise 300 bin lira olarak açıklandı.

Bedeli en yüksek olan taşınmaz ise Kayseri OSB'de yer alan 65 bin 831 ve 43 bin 44 olmak üzere toplam 108 bin 875 metrekarelik fabrika olarak açıklandı.

Ankara Sütçüoğlu İş Hanı'nda yer alan 10 metrekarelik dükkan, satışa çıkan 283 taşınmazın en ufağı olarak göze çarpıyor.

Satılık gayrimenkullerin listesi için tıklayın!

Detaylı Bilgi

www.halkbankgayrimenkul.com.tr  /  www.halkbank.com.tr

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000