Yenimahalle'de e-imar uygulaması!

Yenimahalle'de e-imar uygulaması Ankara'nın Yenimahalle ilçesinde belediye, kent rehberi ve e-imar uygulamasının startını verdi.
18.07.2011 - 16:44
Yazı Boyutu

Ankara Yenimahalle Belediyesi, vatandaşlara hizmette kolaylık sağlamak amacıyla "Kent Rehberi" ve "E-imar" uygulaması başlattı. Web sitesi üzerinden yeni başlanan uygulamayla ilçe sakinleri belediye hizmet binasına gelmeden internet üzerinden imar durumlarıyla ilgili gereken bilgilere ulaşabilecek.

Ada parsel bilgileri

Vatandaşlar, Yenimahalle Belediyesi web sitesinde bulunan e-imar uygulaması sayesinde imar bilgilerini internet ortamında 7 gün 24 saat kesintisiz bir şekilde görüntüleyebilecek. Zamandan tasarrufta önemli bir adım olan sistem, Yenimahalleliler için büyük kolaylık sağlayacak. Ada, parsel, pafta, mahalle ve adres bilgileri girilerek kullanılan e-imar uygulaması ile vatandaşlar interaktif olarak bilgilendiriyor.

Digital rehber

Yenimahalle Belediyesi web sitesinde Kent Rehberi uygulaması da başlattı. Vatandaşların adres bilgilerini girerek ada-parsel numaralarından, nöbetçi eczanelere okullardan, hastanelere kadar önemli birçok adresin sorgulanabildiği uygulamada uydu görüntülerinden adres bulma kolaylığı sağlanıyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Parktepe Evleri, Anneler Günü’nde hayalleri gerçeğe çevirecek!
02.04.2015 14:41
Beytepe’nin inşa edilen Parktepe Evleri, Anneler Günü’nde çocuklarının anneleriyle kurdukları hayalleri gerçekleştirmeye hazırlanıyor.
Uludağ’da oteller bu kış umduğunu bulamadı
02.04.2015 12:57
Türkiye’nin önemli kayak merkezlerinden Uludağ'da kayak sezonu aşırı rüzgar, kar yağışı ve sisten dolayı erken kapandı.
Keten İnşaat 38’inci yılını kutluyor!
02.04.2015 12:15
Nişantaşı başta olmak üzere İstanbul’un farklı bölgelerinde birçok konut projesine imza atan Keten İnşaat, 38. yılını kutluyor.
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000