Vakıflar, Kadıköy’de yapılacak restorasyon ve katlı otopark işini iptal etti!

Vakıflar, Kadıköy’de yapılacak restorasyon ve katlı otopark işini iptal etti! İstanbul Vakıflar 2. Bölge Müdürlüğü, Kadıköy’de yapılacak olan restorasyon ve katlı otopark işi ihalesini iptal etti
 
Yazı Boyutu

 

İstanbul Vakıflar 2. Bölge Müdürlüğü, Kadıköy'de yapılacak olan restorasyon ve katlı otopark işi ihalesini iptal etti. Ayrıntılar şöyle;

Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğü İstanbul Vakıflar 2. Bölge Müdürlüğünden:

1 - İdarenin

a) Adresi  :  İstanbul Vakıflar 2.Bölge Müdürlüğü Selamiali Mah. Cumhuriyet Cad.No.10 Üsküdar/İstanbul

b) Telefon ve Faks Numarası :  0216- 695 21 00 (10 hat)

0216- 695 21 30

c) Elektronik Posta Adresi (varsa)         :  istanbul2@vgm.gov.tr

2 - İhale Konusu Uygulama İşinin

a) Adı :  İstanbul Vakıflar 2.Bölge Müdürlüğü, İstanbul İli, Kadıköy İlçesi, Osmanbey Mahallesi, 1 pafta, 53 ada, 14 ve 19 parselde Restorasyon ve Katlı otopark inşaatı yapım karşılığı kiralama ve işletme işi 2886 sayılı Kanunun 35. Maddesi Kapalı Teklif Usulü İhalesi

b) İhale Tarih / Saat :  14/03/2013 - 15.00

3 - İptale Konu İlanın Tarihi:  26/02/2013

4 - İhale İptal Edilme Nedeni :  2886 sayılı Devlet İhale Kanunun; 17/1- (a) ve (b) ile 17/2 maddelerine göre ihale ilanı yayınlanmadığından dolayı ihale iptal edilmiştir.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000