Sezen Aksu, Göksu'daki villasını satıyor
TOKİ'nin 300 emekli konutuna 8.133 başvuru!
Türk Telekom genel müdürlük binası satılıyor
Kartal’ı Bursa’ya komşu yaptı, ‘Daire’ye Adalar’ı aldı!
TOKİ, 1.2 milyar liralık arsa ihalesini iptal etti

UCZ Marketleri, İstanbul’daki 250’inci şubesini Kasımpaşa’da açtı!

UCZ Marketleri, İstanbul’daki 250’inci şubesini Kasımpaşa’da açtı! UCZ Marketler Zinciri, İstanbul'daki 250'inci mağazasını Kasımpaşa'da açtı
 
Yazı Boyutu

 

 

Sadece İstanbul sınırları içerisinde yer alan ve Ümraniye'de 60, Fatih'te 57, Bağcılar'da 29, Küçükçekmece'de 27, Pendik'te 22, Sarıyer'de 21, Silivri'de 15, Sancaktepe'de 12, Beyoğlu'nda 2 ve Kartal-Üsküdar-Bahçelievler-Esenyurt'ta 1 mağazası bulunan UCZ Marketler Zinciri, 250'inci mağazasını Kasımpaşa'da açtı. UCZ Marketleri sahibinin Turgay Ciner olduğu iddia ediliyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Manisa'da hastane inşaatında göçük
02.05.2016 16:25
Manisa'nın Şehzadeler ilçesi TOKİ 3 mevkisinde devam eden Manisa Şehir Hastanesi inşaatında foseptik kazıldığı sırada göçük meydana geldi.
LEITWIND, değişimin sembolü rüzgar tribünleriyle Türkiye’de!
02.05.2016 12:40
LEITWIND, yatırımın getirisi, kalite, performans ve güvenilirlik konuları ile ön plana çıktığı rüzgar tribünleri ile Türkiye’de.
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000