Şirin Yalçın, Nişantaşı'ndaki Sırmaison'a ortak oldu!

Şirin Yalçın, Nişantaşı'ndaki Sırmaison'a ortak oldu! 1995 yılından bu yana Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi'nde hizmet veren ve kısa bir süre önce Bronz Sokak Bronz Apartmanı'ndaki yeni adresine taşınan eski adıyla Sırma yeni adıyla "Sırmaison"un yeni ortağı Şirin Yalçın oldu
16.04.2013 - 15:34
Yazı Boyutu

Nurhan Karabacak, Rosella Karabacak ve Şirin Yalçın ortaklığında yenilen "Sırmaison"'da gümüşten altına, porselenden kristale kadar dünyaca ünlü bir çok markanın çatal, bıçak takımlarını, yemek servislerini ve aksesuarlarını bulabileceksiniz.

Sırmaison'un bünyesinde; Türkiye temsilciliğini yaptığı gümüş çatal-bıçak takımları konusunda dünyanın en ünlü Fransız markalarından Ercuis, porselen yemek ve servis takımları  söz konusu olduğunda dünyanın en köklü markaları arasında gösterilen Fransız Raynaud Limoges, masaüstü objeleri, vazoları ve kadehleri ile oldukça popüler Lalique, Cristallerie de Montbronn, Carl Rotter, Galant, renkli kadehleri servis standları ve renkli karafları ile ön plana çıkan Griffe gibi özel tasarım markaları bulunuyor. 
 
VipMag

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000