Romanyalı şarkıcı Inna, bir kez daha İstanbul'a geliyor!

Romanyalı şarkıcı Inna, bir kez daha İstanbul'a geliyor! Romanyalı ünlü şarkıcı Inna, çok sevdiği ve klip çektiği İstanbul'a konser vermek için tekrar geliyor.
25.10.2012 - 11:06
Yazı Boyutu

Romanyalı ünlü şarkıcı Elena Alexandra Apostoleanu, ya da bilinen adıyla Inna, 9 Kasım'da İstanbul'un popüler gece kulüplerinden Taksim Club IQ'da sahneye çıkacak. Karadeniz'e kıyısı olan Mangalia'nın turizm bölgesi Neptun'de 16 Ekim 1986 tarihinde doğan ünlü yıldız, INNdiA şarkısının klibini İstanbul'da çekti.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Başakşehir’in akıllı daireleri görücüye çıktı!
31.03.2015 12:51
İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Başakşehir’de inşa edilen Vadişehir projesindeki daireler akıllı ev alt yapısına sahip.
İnşaat hanımların en iyi kariyer yapacağı alandır
31.03.2015 11:48
Hanımlar için en uygun iş kollarından birisi olarak inşaatı gören Vaditepe Gölevleri’nde Satış ve Pazarlama Müdürü, herkesi teşvik ediyor.
Vadişehir Başakşehir bugün satışa açılıyor!
31.03.2015 11:29
Başakşehir'in 50 bin metrekare üzerine kurulan projesi Vadişehir'in basın lansmanı bugün yapılıyor.
Çatı malzemelerinin yangını tetiklediğini biliyor muydunuz?
31.03.2015 11:29
Uzmanlar, yanıcı çatı malzemelerinin yangın güvenliği açısından çok büyük tehlike oluşturduğuna dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000