Nişantaşı Üniversitesi adıyla resmen kuruldu!

Nişantaşı Üniversitesi adıyla resmen kuruldu! Nişantaşı Üniversitesi, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün onayından sonra resmi gazetede yayımlanarak Nişantaşı Üniversitesi resmen kuruldu.
18.06.2012 - 13:09
Yazı Boyutu

Eğitim hayatına 2010 yılında 2 yıllık programlarla başlayan Nişantaşı Üniversitesi, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün imzalı onayından sonra resmi gazetede yayımlanmasıyla Nişantaşı Üniversitesi adını alarak resmen kuruldu. Nişantaşı Üniversitesi 2012-2013 öğretim yılma, Bayrampaşa'daki yeni kampüsünda 4 yıllık 3 fakülte ve 10 bölümle başlayacak. Özellikle istihdam açığı bulunan sektörlere yönelen Nişantaşı Üniversitesi, nitelikli, değer katan ve üreten öğrenciler yetiştirmeyi hedefliyor. Nişantaşı Üniversitesi bünyesinde açılan programlar; İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nde psikoloji, sosyal hizmet, sağlık yönetimi, uluslararası ticaret ve lojistik, sivil hava ulaştırma işletmeciliği. Mühendislik Mimarlık Fakültesi'nde mimarlık, inşaat mühendisliği. Sanat ve Tasarım Fakültesi'nde iç mimarlık, moda tasarımı, halkla ilişkiler ve reklamcılık. 

Hürriyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000