Nişantaşı Üniversitesi adıyla resmen kuruldu!

Nişantaşı Üniversitesi adıyla resmen kuruldu! Nişantaşı Üniversitesi, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün onayından sonra resmi gazetede yayımlanarak Nişantaşı Üniversitesi resmen kuruldu.
18.06.2012 - 13:09
Yazı Boyutu

Eğitim hayatına 2010 yılında 2 yıllık programlarla başlayan Nişantaşı Üniversitesi, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün imzalı onayından sonra resmi gazetede yayımlanmasıyla Nişantaşı Üniversitesi adını alarak resmen kuruldu. Nişantaşı Üniversitesi 2012-2013 öğretim yılma, Bayrampaşa'daki yeni kampüsünda 4 yıllık 3 fakülte ve 10 bölümle başlayacak. Özellikle istihdam açığı bulunan sektörlere yönelen Nişantaşı Üniversitesi, nitelikli, değer katan ve üreten öğrenciler yetiştirmeyi hedefliyor. Nişantaşı Üniversitesi bünyesinde açılan programlar; İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nde psikoloji, sosyal hizmet, sağlık yönetimi, uluslararası ticaret ve lojistik, sivil hava ulaştırma işletmeciliği. Mühendislik Mimarlık Fakültesi'nde mimarlık, inşaat mühendisliği. Sanat ve Tasarım Fakültesi'nde iç mimarlık, moda tasarımı, halkla ilişkiler ve reklamcılık. 

Hürriyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000