Bruce Willis'in rüya evi görüntülendi!
Türkiye 14 'dünya mirası'na ev sahipliği yapıyor
Ev taşırken nelere dikkat edilmeli?
TOKİ'den Karadeniz'e 592 konut!
Leonardo da Vinci’nin İtalya'daki evi satılıyor

Necati Şaşmaz, eşi Nagehan Kaşıkçı için aldığı köşkü 4 aydır dekore ettiriyor!

Necati Şaşmaz, eşi Nagehan Kaşıkçı için aldığı köşkü 4 aydır dekore ettiriyor! Geçtiğimiz hafta evlenen Necati Şaşmaz ve Nagehan Kaşıkçı çifti Anadolu Yakası'nda görkemli bir köşkte yaşayacak
 
Yazı Boyutu

 

12.12.2012 tarihinde sürpriz bir nikahla evlenen Necati Şaşmaz ile Nagehan Kaşıkçı çifti şu an Maldivler'de balayında. Ünlü çiftin nerede yaşayacağı ortaya çıktı. Şaşmaz'ın Boğaziçi Köprüsü'ne yakın bir noktada köşk aldığı ve dört ay önce de tadilat işlemleri için talimat verdiği ortaya çıktı. Ünlü oyuncunun evi kaça aldığı belirlenemedi ama dekorasyon için büyük para harcadığı öğrenildi. 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000