Necati Şaşmaz, eşi Nagehan Kaşıkçı için aldığı köşkü 4 aydır dekore ettiriyor!

Necati Şaşmaz, eşi Nagehan Kaşıkçı için aldığı köşkü 4 aydır dekore ettiriyor! Geçtiğimiz hafta evlenen Necati Şaşmaz ve Nagehan Kaşıkçı çifti Anadolu Yakası'nda görkemli bir köşkte yaşayacak
 
Yazı Boyutu

 

12.12.2012 tarihinde sürpriz bir nikahla evlenen Necati Şaşmaz ile Nagehan Kaşıkçı çifti şu an Maldivler'de balayında. Ünlü çiftin nerede yaşayacağı ortaya çıktı. Şaşmaz'ın Boğaziçi Köprüsü'ne yakın bir noktada köşk aldığı ve dört ay önce de tadilat işlemleri için talimat verdiği ortaya çıktı. Ünlü oyuncunun evi kaça aldığı belirlenemedi ama dekorasyon için büyük para harcadığı öğrenildi. 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yozgat’ta alt gelir grubu için bu konutlar kaçmaz!
26.05.2015 16:55
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Yozgat’ta toplam 27 konut için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Dumankaya'dan kazandıran projeler!
26.05.2015 11:45
Dumankaya İnşaat, Dumankaya Dünyası farkıyla oturumculara eşsiz bir konfor imkânı sunarken yatırımcılar için de kazandıran projeler hayata geçiriyor.
Sultanbeyli’de tapu devir heyecanı!
26.05.2015 11:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli'nin tapu sorununun çözümü konusunda önemli bir adım atıldığını söyledi.
Avrupa Konutları Kale dükkan fiyatları
26.05.2015 10:40
Satışların tüm hızıyla devam ettiği projede fiyatlar 2 milyon 519 bin liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000