Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir Finans Merkezi’ne taşınıyor! Karaköy binası müze olacak!

Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir Finans Merkezi’ne taşınıyor! Karaköy binası müze olacak! Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir'e taşınıyor, Karaköy binası müze oluyor
28.02.2013 - 12:01
Yazı Boyutu

 

Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir'e taşınıyor, Karaköy binası müze oluyor.

Merkez Bankası'nın İstanbul şubesi Ataşehir'deki Finans Merkezi'ne taşınıyor. Karaköy'deki tarihi bina ise 'Türkiye İktisat ve Para Tarihi Müzesi' olarak hizmet verecek.

İstanbul'daki faaliyetlerin daha elverişli bir ortamda sürdürebilmesi amacıyla bu karara varıldığını bildiren Merkez Bankası, şu açıklamayı yaptı:

1. İstanbul Şubesi ile Uluslararası Araştırma ve Eğitim Merkezi Ataşehir'deki İstanbul Finans Merkezi'nde satın alınması kararlaştırılan arsaya konuşlandırılacaktır.

2.  Uzun zamandır faaliyetlerini Karaköy Bankalar Caddesinde sürdürmekte olan İstanbul Şubemiz bulunduğu bölge itibariyle hizmet sunmakta bazı zorluklar yaşamaktadır. Tarihi değer taşıyan bu bina yapılacak restorasyon çalışmasının ardından “Türkiye İktisat ve Para Tarihi Müzesi” olarak hizmete devam edecektir.

3. İstanbul'da artan emisyon faaliyetlerimiz Anadolu ve Avrupa yakasında en az ikişer merkezden sürdürülerek piyasa ihtiyaçları ile daha uyumlu hale getirilecektir.

Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000