Kaynarca-Pendik-Tuzla yeni metrosuna kavuşuyor!
Viaport Venezia AVM yarın açılıyor!
AVM’lerde alınan otopark ücretleri yasal değil!
Siyasi belirsizlik Türkiye'de ekonomiyi etkiliyor!
İzmir'in stadyumları için gaza basıldı!

Kuzey Marmara Otoyolu ve 3. Köprü yapımı için 2.7 milyon ağaç kesilecek!

Kuzey Marmara Otoyolu ve 3. Köprü yapımı Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 3’üncü köprü ve havaalanı için yaklaşık 2.7 milyon adet ağaç kesileceğini ortaya koydu.
 
Yazı Boyutu

CHP'li Acar'ın önergesini yanıtlayan Bakan Veysel Eroğlu, Kuzey Marmara Otoyolu ve 3. Köprü yapımı maksadıyla 2 bin 542 ha.'lık alanda izin verildiğini, bu alan içinde 706,92 ha. ormanlık alanda çalışma yapılacağını, toplam 381 bin 96 adet ağaç kesileceğini bildirdi.

Bakan Eroğlu, Üçüncü Havaalanı yapımı maksadıyla 6 bin 173 ha'lık alanda ön izin verilmiş olup yapım aşamasında 2 milyon 330 bin 12 adet ağaç kesileceğini söyledi. Eroğlu, Kanal İstanbul Projesi için bakanlığınca verilmiş izin olmadığını kaydetti.

Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000