TOKİ Kayabaşı kura çekilişinden canlı yayın!

Kenan İmirzalıoğlu, Los Angeles'tan ev aldı!

Kenan İmirzalıoğlu, Los Angeles'tan ev aldı! Kenan İmirzalioğlu'nun, Haluk Bilginer, Nil Karaibrahimgil, Zerrin Tekindor ve Sibel Can gibi yurtdışında evi olduğu ortaya çıktı.
 
Yazı Boyutu

Kenan İmirzalioğlu geçen yıllarda dizilerden kazandığı parayla Los Angeles'ta ev aldı. İmirzalioğlu iş yoğunluğu nedeniyle pek gidemediği Los Angeles'taki evini arkadaşlarına da açıyor. İmirzalioğlu Los Angeles'a giden oyuncu arkadaşlarına evinin anahtarını veriyor ve "İstediğiniz kadar kalabilirsiniz" diyor.

VipMag

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ Kayabaşı alt gelir grubunda fiyatlar!
06.05.2015 10:46
T.C Başbakanlık TOKİ'nin satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konut için heyecan dorukta...
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Topkapı İnistanbul'da fiyatlar 291 bin TL'den başlıyor!
05.05.2015 11:19
İnistanbul Topkapı'nın 9 Mayıs'ta başlayacak satış süreci öncesi özel müşteriler ile görüşmeler başladı.
Apple Watch dövmeyle çalışmıyor!
05.05.2015 10:43
Apple Watch dövme olan kolunuzda çalışmadığı konusundaki açığı kabul etti.
Papua Yeni Gine’de 7,4 büyüklüğünde deprem!
05.05.2015 10:33
Papua Yeni Gine’de 7,4 şiddetinde deprem meydana geldi. Şiddetli depremin ardından ise tsunami uyarısı yapıldı.
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000