İş Bankası, Eminönü Mercan Şube binasını satışa çıkardı!

İş Bankası, Eminönü Mercan Şube binasını satışa çıkardı! Türkiye İş Bankası, Mercan Şubesi olarak faaliyet gösteren bodrum+zemin+3 katlı binayı 7 milyon 500 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı.
02.10.2012 - 13:05
Yazı Boyutu

Brüt 920 metrekarelik alana sahip binanın net kullanım alanı 409 metrekare olarak belirlendi. DiaSA'nın hemen yakınında yer alan bina 1969 yılında inşa edildi. 1979 yılında ise banka olarak hizmet vermeye başlayan binanın hemen yakınında Mercan Yokuşu, Kapalıçarşı ve Tahtakale caddesi yer alıyor.

Satışa çıkarılan gayrimenkulün özellikleri şöyle;

Taşınmaz bodrum, zemin, 3 normal kat olarak 1969 yılında inşaa edilmiş olup 1979 yılında Banka Şubesi olarak tadilat görmüş ve iskan almıştır. Taşınmaz projesine göre bodrum kat kazan dairesi, kasa dairesi, sığınak, depo, arşiv ve wc bölümünden oluşmakta olup 250 m², zemin kat servis bölümleri ve müşteri holu, banka şube girişi bölümlerinden oluşmakta olup 250 m², 1. normal kat müdür odası ve toplantı salonu bölümünden oluşmakta olup 140 m², 2. ve 3. normal kat servis bölümlerinden oluşmakta olup her kat alanı 140 m²dir. Taşınmazın yaklaşık brüt kullanım alanı 920 m²'dir.

Parsel cadde cephesi 7 metre olup arka cepheye doğru büyümektedir. Taşınmazda tüm zeminler mozaik, duvarlar plastik boya tavanlar tavan boyalıdır. Klima sistemi bulunmaktadır. İç merdivenler mermer kaplamadır. Taşınmaz hala hazırda boş durumdadır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000